مکمل بنزین
شرایط فروش

نگین خودرو شرایط فروش نوروزی رنو سیمبل را اعلام کرد!

نگین خودرو، نماینده رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش نوروزی رنو سیمبل را اعلام کرد. در جشنواره نوروزی سه تیپ مختلف PE، SE (هر دو مدل ۲۰۱۶) و LE ( مدل ۲۰۱۷) ارائه شده‌اند. برای فروش نقدی تیپ PE در تعداد محدود با قیمت ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۴ میلیون تومان تخفیف نقدی به علاوه مانیتور و نویگیشن)، تیپ SE در تعداد محدود با قیمت ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۴ میلیون تخفیف نقدی به علاوه بیمه بدنه رایگان و مانیتور و نویگیشن) و تیپ LE با قیمت ۸۶ میلیون (۲ میلیون تخفیف نقدی) بعد از ۱۰ روز تحویل داده می‌شوند.

اما پیشنهاد ویژه فروش نگین خودرو به متقاضیان مدل‌‌های PE با قیمت ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که خریداران می‌توانند در زمان ثبت نام از سه گزینه پیش‌پرداختی ۱۰ میلیون، ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار یا ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان یکی را انتخاب کنند و با گرفتن وام ۵۰ میلیونی اقساط این خودرو را در بازه‌های زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه ( تا سود ۱۶ درصد) پرداخت کنند. خریداران بسته به شرایط پیش پرداخت می‌توانند خودروی رنو سیمبل را تا قبل از نوروز ۱۳۹۶ تحویل بگیرند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز نگین خودرو یا وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.photo1061352437240146014

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چرا وقتی ۲۷ میلیون و خرده ای با ۵۰ میلیون وام میگیرند میگند ۷۴ میلیون قیمتش هست.
    و وقتی ۵۰ میلیون را با ۱۸۰۳۰۰۰ قسط ماهانه با ۳۶ قسط حساب میکنی درصدش میشه ۱۷.۵٪

  2. سلام امروز ما یه رنو سیمبل خریدیم واقعا ماشین خوبیه به نسبت قیمتش .ماشین اروپایی با این قیمت عالیه.شرایط فروششم عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا