مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از فیس‌لیفت DS4 منتشر شد

 

به‌تازگی، اولین تصاویر از فیس‌لیفت DS4 در اینترنت منتشر شده است.

این تصاویر برای اولین‌بار در یک وب‌سایت خودرو در جمهوری چک ظاهر شده و به‌وضوح، نشان می‌دهد که فیس‌لیفت DS4 در دو مدل متفاوت از نظر طراحی بدنه به‌بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل آن، نسخه هاچ‌بک معمولی فیس‌لیفت DS4 بوده و دیگری، نسخه ناهموارتر آن است که لقب ‘Cross Back’ را برای خود کسب کرده.

با قضاوت براساس این تصاویر، می‌توان گفت که برند DS سخت در تلاش است تا طراحی DS4 را به طراحی نسخه فیس‌لیفت DS5 نزدیک نماید؛ نسخه فیس‌لیفت DS5 اولین مدلی بود که پس از اعلام خبر جداشدن DS از کمپانی سیتروئن در نمایشگاه ماشین ژنو در اوایل سال جاری، معرفی شد.

آن‌طور که از تصاویر بر می‌آید، DS4 با یک جلوی مشبک جدید، سپر جلوی تازه و چراغ‌های متفاوت همراه خواهد بود. هم‌چنین مدل Cross Back آن نیز نسبت به نسخه هاچ‌بک، ‌شاسی‌ بالاتری دارد؛ گفته می‌شود نسخه کراس‌بک، ظاهری شبه SUV خواهد داشت.

طراحی داخلی فیس‌لیفت DS4 بهتر شده و کنسول مرکزی نیز بازطراحی شده است. گزارشات نشان می‎دهند که این خودرو، از ویژگی‌ ارتباطی Apple Carplay پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا DS، محدوده انتقال قدرت DS4 را که در حال حاضر از موتورهای بنزینی 1.2 و 1.6 لیتری و موتورهای دیزلی 1.6 و 2 لیتری متشکل شده است، به‌روزرسانی خواهد کرد یا خیر.

هم‌چنین هیچ اطلاعاتی درباره قیمتی که فیس‌لیفت DS4 با آن در انگلستان ارایه خواهد شد، وجود ندارد اما قیمت نسخه فعلی آن، از 18695 یورو شروع می‌شود. در ادامه شاهد تصاویری از این مدل هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا