مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه هیوندای i20 و i10 کرمان‌موتور به مناسبت دهه فجر

شرکت کرمان‌موتور به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ شرایط فروش ویژه دو محصول کره‌ای خود را اعلام کرده است. در طرح مذکور شرکت کرمان‌موتور دو محصول هیوندای i20 و i10 را به ترتیب؛ با قیمت‌های 86 میلیون و 900 هزار تومان و 71 میلیون 900 هزار تومان عرضه می‌کند.

زمان تحویل هیوندای i20 به مشتریان کرمان‌موتور؛ خرداد ماه سال 96 تایین شده و خریداران این محصول از تخفیف 2 میلیون تومانی بهره‌مند می‌شوند. همچنین خودروی هیوندای i10 بسته به میزان مبلغ پیش پرداخت در اردیبهشت، خرداد و مرداد سال 96 به مشتریان تحویل شده و خریداران از تخفیف 1 میلیون و 500 هزار تومانی بهره‌مند خواهند شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های کرمان‌موتور و وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

جهت نمایش عکس ها در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید:

شرایط فروش هیوندای i20 – دهه فجر

i20

شرایط فروش هیوندای i10 – دهه فجر

i10

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. قیمت خیلی بالاست. سانروف که نداره، کروز رو هم که از روش برداشتند، صندلی ش هم که پارچه است رو چه حسابی ۸۶ میلیون به این ماشین بدیم؟ دلمون خوش بود تحریمها برداشته بشه ماشین با کیفیت و با قیمت منصفانه در کشور تولید میشه ولی نه دبگه این طوری

  2. با این قیمت میشه مدل ۲۰۱۵ اصل کره با گارانتی شرکت آسان موتور رو خرید. چرا این قدر گرون در اومده این خودرو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا