مکمل بنزین
خبر

تصادف خودروی شاسی‌بلند با سرعت ۷۰ مایل بر ساعت به‌دلیل عطسه‌کردن راننده!

تصاویر غافل‌گیر کننده‌ای از تصادف یک خودروی شاسی بلند که با سرعت ۷۰ مایل برساعت در حرکت است در آمریکا منتشر شده است. دلیل این تصادف، عطسه کردن راننده خودروست!

تصادف در فلوریدای آمریکا درحالی اتفاق افتاد که کریستینا تیلور در حین رانندگی، عطسه کرد. نامزد تیلور، کریس کالینز، در صندلی کنار راننده نشسته بود و سعی کرد کنترل خودرو را تا زمانی که عطسه تیلور تمام شود، به‌دست بگیرد اما او نمی‌توانست پای تیلور را از روی پدال گاز بلند کند؛ به‌همین دلیل خودرو با تعداد زیادی از خودروهای دیگر که در پشت چراغ قرمز ایستاده بودند، برخورد کرد. کالینز درباره تصادفشان با ABC Action News صحبت کرده و گفته: دست‌های او بالا رفتند و همه بدنش سفت شد. من نتوانستم پاهایش را کنترل کنم. وقتی چراغ قرمز شد، من ۲۰ تا ۳۰ خودرو را مقابل خود دیدم. از قسمت میانی خیابان عبور کردم و با این‌کار، دو ماشین را رد کردم. آخرین چیزی که از قبل از بیدارشدنم در حالی‌که خودرو واژگون است به‌خاطر می‌اورم، این است که یک خودروی نقره‌ای رنگ از کنار ماشین به ما برخورد کرد. خوشبختانه در این تصادف که با سرعت زیادی هم اتفاق افتاد، کسی آسیب جدی ندید اما داستان هم به همین‌جا ختم نمی‌شود.

با توجه به گفته‌های پلیس، تیلور در حالی رانندگی می‌کرده که گواهینامه‌اش معلق بوده و خودروی وی نیز بیمه نبوده است. درنتیجه، راننده خودرویی که تیلور با او تصادف کرده، برای خود وکیل گرفته‌است و کالینز می‌گوید که سایر راننده‌های دخیل در این تصادف نیز همین کار را کرده‌اند.

کالینز می‌گوید: من سعی کردم که به کسی برخورد نکنم و کسی آسیب نبیند و می‌خواستم مطمئن شوم که کسی آسیب نبیند و واقعا متاسفم که با خودروهای شما برخورد کردم. من متاسفم که زندگی شما را با این تصادف تغییر دادم و دانستن این که این تصادف، چه خساراتی به‌بار آورده است، مرا از درون نابود می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا