مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط پیش فروش اچ۳۰ کراس اتوماتیک برای نوروز ۹۶ اعلام شد!

امروز مصطفی خان کرمی «معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو» اعلام کرد که از سوم اسفند ماه پیش فروش خودرو اچ۳۰ کراس مدل اتوماتیک شروع خواهد شد. بنا به گزارش خبرگزاری ایران خودرو این خودرو با استقبال بالای مردم کشورمان روبرو شده و با توجه به این امر متقاضیان گرامی می‌توانند خودروی اچ۳۰ کراس را با شرایط نوروزی ۹۶ خریداری کنند و آن را در شهریور، مهر یا آبان ماه سال آینده تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

سود مشارکتی سالانه در شرایط پیش فروش نوروزی سال آینده ۱۸ درصد خواهد بود و مشتریان گرامی ۲۲ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت اولیه باید بپردازند و مبلغ مابه التفاوت این خودرو بعد از صدور دعوتنامه تعیین خواهد شد. یکی از شرایط پیش فروش این خودرو ثبت‌نام اینترنتی است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش نسبت به خرید این خودرو اقدام فرمایند و برای اطلاعات بیشتر از این شرایط می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا