مکمل بنزین
گوناگونخبر

MX3، کامپکت کراس‌اوور دانگ‌فنگ را ببینید!

حتما راجع به خودروهای اچ۳۰کراس از شرکت دانگ‌فنگ، که به‌تازگی در ایران تولید شده است، شنیده‌اید. به‌تازگی تصاویری منتشر شده که در آن خودروی جدید این شرکت به‌نمایش درآمده است. این شاسی‌بلند کوچک برای اولین‌بار در ماه آوریل به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. MX3، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری با ۱۲۴ اسب‌بخار قدرت دارد و از لحاظ ابعادی نیز، 4506 میلی‌متر طول، 1806 میلی‌متر عرض و 1642 میلی‌متر ارتفاع دارد. این خودرو حاصل تلاش شرکت زیرمجموعه دانگ‌فنگ به نام فنگدو است.

donggeng-mx3-2-660x549

فنگدو به‌طور رسمی با نیسان همکاری می‌کند و چند محصول مشترک از برند نیسان را راهی بازار محلی کرده است. این همکاری بدون شک باعث قدرت گرفتن این برند تازه تاسیس می‌شود، چرا که بعد از مدتی علم کمپانی نیسان به فنگدو منتقل خواهد شد و این برند می‌تواند خودروهای باکیفیت خود را روانه بازارهای جهانی کند. سیاستی که در خودروسازی کشورمان جای خالی آن به‌شدت حس می‌شود. هنوز جزئیات دقیق این خودرو اعلام نشده و برای آشنایی بیشتر با آن باید تا شروع بکار کردن نمایشگاه شانگهایی، صبر کنیم.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا