مکمل بنزین
شرایط فروش

نگاهی به طرح‌های فروش هیوندای i20 و i10 ویژه اسفند ۹۵!

به نظر می‌رسد شرکت کرمان موتور برای فروش هر چه بیشتر محصولاتش، طرح‌های ویژه و شرایط فروشی را هر ماهه اعلام می‌کند. ماه آخر هم این شرکت تصمیم به فروش ویژه اسفند ماه خودروهایش گرفته است. در طرح ویژه اسفند ماه متقاضیان می‌توانند خودروهای هیوندای i20، هیوندای i10، لیفان ۸۲۰، جک S5، جک J5 و لیفان X50 را در مدل‌های اتومات و دنده‌ای خریداری کنند. در این مطلب ما تصمیم گرفتیم تنها به شرایط فروش محصولات خانواده هیوندای نگاهی بیندازیم.

در شرایط فروش ویژه اسفند ماه، هر دو مدل هیوندای را تنها پیش‌ فروش شده‌اند و متقاضیان امکان خرید نقدی یا اقساطی را ندارند. زمان ثبت‌نام فروش ویژه اسفند ماه تنها تا نیمه اول اسفند ماه امکان پذیر است. هیوندای i10 ارائه شده از نسل جدید و آخرین مدل است که مجهز به پیشرانه KAPPA با حجم ۱.۲ لیتری، ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ DOHC با حجم مخزن ۴۰ لیتری سوخت و استاندارد آلایندگی یورو ۶ و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است. شرکت کرمان موتور برای تجهیزات جانبی این خودرو ۲ کیسه هوا، چراغ‌های روز و سنسور پارک عقب را در نظر گرفته است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۷۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که با تخفیف ۱.۵ میلیون تومانی ارائه می‌شود. متقاضیان خرید باید در دو مرحله پرداخت را انجام بدهند که با توجه به سه گزینه متفاوت پرداختی می‌توانند خودروهای خود را از اردیبهشت ماه تا شهریور ماه سال آینده دریافت کنند. یکی از طرح‌های نو در فروش اسفند ماه، طرح ۵۰-۵۰ است که متقاضیان می‌توانند در این طرح پرداخت دوم خود را به صورت قسطی خریداری کنند. برای این طرح خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌گردند و هزینه بیمه زمان صدور دعوتنامه محاسبه و از خریدار گرفته می‌شود.hyund1

بیشتر بخوانید:

خودروی هیوندای i20 مجهز به موتور KAPPA، گنجایش ۱.۴ لیتری، ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ DOHC با حجم مخزن سوخت ۵۰ لیتری و استاندارد آلایندگی یورو ۶، گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است و به علاوه شرکت کرمان موتور برای این خودرو ۲ کیسه هوا، چراغ‌های روز، دوربین و سنسور دنده عقب و سنسور باران جزو تجهیزات جانبی آن ارائه می‌کند. قیمت این خودرو ۸۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که با تخفیف ۲ میلیونی پیش فروش می‌شود. متقاضیان خرید این خودرو طی دو مرحله می‌توانند خودروی خود را خریداری کنند که در پیش‌پرداخت اول ۴۵ میلیون تومان باید پرداخت نمایند. سود مشارکت سالانه این طرح ۲۰ درصد و سود انصراف سالیانه ۱۴ درصد وضع شده و این شرکت، خودروی هیوندای i20 را تیر ماه سال آینده به خریداران تحویل خواهد داد! کلیه هزینه‌ها مانند مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایز هزینه در زمان تحویل بر اساس تعرفه روز حساب خواهد شد و متقاضی ملزم به پرداخت این هزینه‌ها نیز خواهد بود.

Screen Shot 2017-02-24 at 19.30.11 متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر از طرح ویژه اسفند ماه ۱۳۹۵ می‌توانند به وب‌سایت این شرکت یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا