مکمل بنزین
گوناگونخبر

لیموزین کادیلاک جدید ترامپ، آماده برای خدمت‌گزاری به رئیس‌جمهور!

برای اولین بار بود که لیموزین مخصوص رئیس‌جمهور در مراسم رژه ریاست‌جمهوری آماده نبود، هرچند طبق برنامه ریزی‌ها می‌بایست تا روز رژه آماده می‌شد.
بدین ترتیب چهل‌پنجمین رئیس قوه‌‌‌مجریه ایالات متحده‌ آمریکا با لیموزین مدل پیشین که در سال 2009 برای اوباما طراحی شده بود در مراسم رژه شرکت کرد.

لیموزین 2009 اوباما
لیموزین 2009 اوباما

علت تأخییر در تحویل لیموزین جدید همچنان یک راز است که ما از آن بی‌خبریم اما ایرادی ندارد، چراکه اکنون تصاویر دست اولی از نسل 2017 لیموزین رئیس‌جمهور در اختیار داریم و همانطور که انتظار داشتیم طرح و شکل اولیه لیموزین سال 2009 را به علاوه یک بخش اضافه بعد از ستون B و برش بلندتر ستون E و شیشه عقب شیک و خوش‌قواره که متمایل به صندوق عقب کوچک این لیموزین است در آن می‌بینیم. (کیف گلف رئیس‌جمهور با این خودرو حمل نمی‌شود‌ بنابراین، اندازه کوچک صندق عقب مشکل مهمی نیست)

PicsArt_02-25-05.42.12

چیدمان صندلی های اتاق کنفرانس این لیموزین به صورت 2+3+2 است که برای دهه ‌های متوالی یک ویژگی بارز در خودروهای رئیس‌جمهوری به حساب می‌آید. با یک ردیف صندلی‌های میانی تاشو که طوری طراحی شده اند که در مواقع لزوم جمع شوند.

PicsArt_02-25-05.44.21

وقتی صحبت از طراحی می‌شود درمی‌یابیم که لیموزین جدید به جای استفاده از جلوپنجره Escalade، به صورت انحصاری آخرین نسخه جلو پنجره کادیلاک را بر تن می‌کند.
اما برای چراغ‌جلو عمدتا از مدل Escalade کمک گرفته است.
همانطور که تصاویر نشان می‌دهند، لیموزین چندین فوت از Escalade و suv Tahoe بلندتر است، با این همه از هر دو مدل وزن کمتری دارد.

PicsArt_02-25-05.44.41

حتما شما هم مثل ما متوجه این موضوع شدید که لیموزین رئیس‌جمهور به نسبت دو مدل شورلت کنارش، فضای بزرگتری برای نصب موتور دارد.
خب باید یادآوری کنیم که قرار بر استفاده از پلتفورم فعلی GTM نیست و احتمالا بر پایه پلتفرم Kodiak جان‌سخت که در لیموزین مدل 2009 دیده‌ایم پایه‌ریزی خواهد‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا