مکمل بنزین
رپورتاژ

نکاتی که باید در انتخاب تالار عروسی بدانید!

به گزارش سایت تالار، انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار برای برگرازی مراسم، از دغدغه‌های مهم زوج جوان در آستانه فصل جدید زندگی است. ابتدا ذکر این نکته ضروری است که همان طور که در تمام انتخاب‌ها نظر همدگیر را جویا شده‌اید و با مشورت و همفکری هم دست به انتخاب زده‌اید؛ برای انتخاب تالار عروسی نیز همسو با یکدیگر اقدام کنید و اجازه ندهید بحث بر سر هزینه‌ها در گام آخر شما را دچار اختلاف کند.

ویژگی‌های یک تالار خوب

در هنگام مراجعه به تالارها برای انتخاب بهترین گزینه، توجه داشته باشید که به کیفیت غذا، سرویس دهی مهماندارها، زیبایی و نظافت تالار توجه و دقت کافی داشته باشید. میزها، صندلی‌ها، ظروف پذیرایی‌، تزئینات تالار و ارتفاع سقف را حتما در نظر بگیرید. مثلا در نظر داشته باشید که اگر سقف تالار انتخاب شده کوتاه باشد، در روز عروسی امکان فیلم‌برداری با کرین برای گروه فیلمبرداری شما وجود نخواهد داشت.

موقعیت نمازخانه، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض لباس بانوان را حتما درنظر بگیرید. اگر تالار در طبقات بالای ساختمان قراردارد، حتما پله های تالار را مد نظر بگیرید، چرا که بالاخره لیز بودن پله ها مشکل ساز می شود. اگر می خواهید باغ تالار انتخاب کنید این را حتما در نظر داشته باشید که چه تاریخی از سال را می خواهید برای عروسیتان انتخاب کنید. آیا تاریخ عروسی شما در تابستان است یا در فصلی سرد؟اگر در فصل سرد می خواهید مراسم عروسی بگیرید پس باغ تالار گزینه ای مناسب برای شما نیست.

حساسیت در عقد قرارداد

در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید. از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد. این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد. اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد؛ حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند؛ وسیع باشد، زیرا در موقع سرو غذا دچار مشکلاتی خواهند شد. حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

پارکینگ اتومبیل ها

پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

نکته نهایی

حال که تمامی جوانب انتخاب تالار عروسی بازگو شد، می‌توانید با استفاده از این مطالب در انتخاب تالار عروسی دقت ویژه ای را به خرج بدهید. با مطالعه این مطالب این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با خیالی آسوده‌تر و ذهنی بازتر دست به انتخاب بزنید و از تمامی نکته‌های گفته شده برای بهتر برگزار شدن مراسم عروسی‌تان استفاده کنید. حتی می‌توانید دفترچه یادداشتی را برای هماهنگی کارها تهیه کنید و به محض انجام شدن هر کار تیک انجامش را بگذارید.

منبع: سایت تالار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا