مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت پژو Instinct رسما رونمایی شد!

معمولا خودروسازان آخرین دستاوردها و محصولاتشان را در نمایشگاه‌های بین المللی خودرو به نمایش درمی‌آورند؛ برای مثال بسیاری از خودروسازان در حال آماده‌سازی مراحل کاری خود برای شرکت در نمایشگاه بین المللی ژنو در ماه بعدی هستند، ولی کارخانه فرانسوی پژو عهد شکنی کرده و کانسپت جدید Instinct خودش در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلونا را رونمایی کرده است. این حرکت بسیار جالبی است زیرا این خودرو توانسته در میان گوشی‌های هوشمند خوب بدرخشد.

Peugeot Instinct Concept -4

پژو در طی معرفی این کانسپت به «آزادی افزوده» اشاره می‌کند که نشان می‌دهد این خودروی هیبریدی به غیر از وصل شدن به گوشی هوشمند مالک می‌تواند با وسایل هوشمند خانگی مانند توستر، دستیار هوشمند صوتی آمازون اکو و دیگر وسایل خانه شما ارتباط برقرار کند و کنترل آن‌ها را از راه دور بدست بگیرد.

Instinct concept

کانسپت پژو Instinct با همکاری پلت‌فرم اینترنت اشیا ARTIK سامسونگ ساخته شده که برای مثال می‌تواند داخل و خارج خانه شما را نشان دهد و حتی به کاربرش یادآوری کند که چراغ‌ها روشن بوده یا درب منزل بسته نشده است و در عین حال می‌تواند سفری لذت بخش به همراه پخش موسیقی و فیلم را برای سرنشینانش فراهم کند. به نظر می‌رسد کانسپت پژو از لحاظ فناوری بسیار پیشرفته می‌آید و با نشستن داخل آن شاید به آینده سفر خواهید کرد!

Peugeot Instinct Concept -3

کانسپت پژو Instinct حداقل تا سال ۲۰۲۵ میلادی فرصت کامل شدن دارد و به احتمال زیاد هشت سال آینده می‌توان آن را در خیابان‌های دنیا دید، هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری به غیر از قدرت ۲۹۵ اسب بخاری به بیرون درز پیدا نکرده ولی پژو با آوردن این کانسپت جدید به طور قطعی پا در نسل خودروهای آینده قرار داده و می‌خواهد سهمی زیادی از این بازار را به دست بگیرد.

به نظر شما پژو چه ویژگی‌های دیگری را می‌تواند به این کانسپت اضافه کند؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا