Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با ۹ خودروی سدان مدل ۲۰۱۷ دارای آخرین فناوری‌ها آشنا شوید!

چندین سال است که شاسی‌بلندها بازار جهانی را به دست خود گرفته‌اند و کماکان می‌تازند. به همین دلیل بسیاری از خودروسازان روی به تولید این خودروها آورده‌اند؛ از سوی دیگر خودروسازان هم به فکر مشتریان با سلیقه‌های مختلف هستند و برای آن که خودروهای سدان خود را بفروشند، سعی کرده‌اند آخرین تکنولوژی‌ها را در این خودروها جای بدهند. از میان خودروهای سدان مدل ۲۰۱۷ نه خودروی برتر با آخرین فناوری‌های روز را برایتان معرفی می‌کنیم. پس برای آشنایی بیشتر همراه چرخان باشید.

mercedes۱) مرسدس بنز کلاس E

یکی از بهترین خودروهای سدان در بازار جهانی مجهز به موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۴۱ اسب بخار است که حدود ۵۲ هزار دلار قیمت دارد. این خودرو دارای فناوری رانندگی خودکار تا سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است بطوریکه در سرعت‌های بالای ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت فرمان خودرو اتوماتیک‌وار کنترل را به دست می‌گیرد. به علاوه مالکان آن می‌توانند با استفاده از اپ مخصوص نصب شده در گوشی خود همانند خودروهای تسلا، آن را روشن و خاموش کنند.


teslaS۲) تسلا مدل S

این خودرو دارای سخت‌افزار جدید خودران است که می‌تواند خودش کنترل اتومبیل را بدست گیرد. این خودرو می‌تواند شرایط ترافیک جاده‌ای را آنالیز کند و با توجه به شرایط سرعت خودرو را تنظیم می‌کند. به طور کلی باید گفت شما فقط باید در خودروی تسلا مدل S بنشینید و در طول مسیر از مناظر اطراف خود لذت ببرید. در داخل کابین نمایشگر ۱۷ اینچی برای کنترل ناوبری، شرایط آب و هوایی، فایل‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه نیز وجود دارد. این خودرو حدود ۶۸ هزار دلار قیمت دارد.


Lincoln۳) لینکلن MKZ

یکی از اتومبیل‌های نیمه خودران مجهز به موتور توربو ۲.۰ لیتری با ۲۴۵ اسب بخار یا موتور دو توربو ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۵۰ اسب بخار است که حدود ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. این خودرو قادر به تشخیص علائم راهنمایی رانندگی است و می‌تواند در مواقع ضرور واکنش نشان بدهد. دستیار پارک کردن این خودرو از سنسورهای اولتراسونیک استفاده می‌کند. به علاوه درون این خودرو ۱۴ بلندگو و ۲۰ سیستم بلندگوی Revel نصب شده است.


bmw series 5۴) بی‌ام ‌و سری ۵

این خودروی ۵۱ هزار دلار در دو مدل 530i با ۲۴۸ اسب بخار قدرت و مدل 540i با ۳۳۵ اسب بخار به بازار عرضه شده است. سری پنجم بی‌ام‌و به انواع فناوریهای مختلف مجهز شده است برای مثال فناوری خودران در بین سرعت‌های ۳۰ الی ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت کنترل خودرو را می‌تواند به دست بگیرد. در داخل خودرو نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی می‌تواند دستورات راننده را اجرا کند و حتی می‌تواند به حالت‌های مختلف دست واکنش نشان بدهد.


Audi A4۵) آئودی A4

مالک این خودرو تنها کافی است به صندلی خود تکیه بدهد و بقیه کار را بدست سیستم خودران بسپارد. این خودرو تا سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌تواند بدون کمک راننده کنترل خودرو را بدست بگیرد. این خودرو با قدرت ۲۵۲ اسب بخار تنها ۳۵ هزار دلار قیمت دارد.


cadillac۶) کادیلاک CT6

بیشترین فناوریهای به کار رفته در خودروهای تولیدی کادیلاک در CT6 به کار گرفته شده است. این خودرو مجهز به موتور ۶ سیلندر دو توربو ۳.۰ لیتری ۴۰۴ اسب بخار قدرت دارد و قیمتی حدود ۵۴ هزار دلار دارد. در داخل کابین تصاویر گرفته شده از دوربین پشتی ماشین در آینه اصلی با کیفیت ویدیوی اچ دی نمایش داده می‌شوند. به علاوه این خودرو قابلیت تشخیص اشیا در شب را نیز دارد.


Subaru Impereza۷) سوبارو Impreza

این خودروی کامپکت سدان مجهز به موتور ۴ سیلندری ۲.۰ لیتری و قدرت ۱۵۲ اسب بخار و سیستم نیمه خودران است و ۱۸ هزار دلار قیمت دارد. در داخل خودرو کنسول ۶.۵ اینچی برنامه‌های اپل کار پلی (Apple CarPlay) یا اندرویدی را نیز پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید برنامه‌های اتومبیل را با گوشی هوشمندتان کنترل کنید.


Volvo۸) ولوو S90

یکی از ایمن‌ترین خودروهای سدان بازار که می‌تواند حیواناتی نظیر گوزن یا گاو را تشخیص بدهد و مجهز به انواع موتورهای ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۵۰ الی ۳۶۰ اسب بخار است که حدود ۴۷ هزار دلار قیمت دارد. به علاوه با اپ مخصوص ولوو می‌توانید دمای داخل و تهویه خودرو را از راه دور کنترل کنید.


BMW Series 7۹) بی‌ام‌و سری ۷

به غیر از سری پنجم بی‌ام‌و، این سری هم با مدل 740i مجهز به موتور شش سیلندر توربوشارژ ۳.۰ لیتری با قدرت ۳۲۰ اسب بخار حدود ۸۱ هزار دلار قیمت دارد. در داخل خودرو برای هر سرنشین نمایشگر سرگرمی وجود دارد.

به نظر شما کدام یک از خودروهای سدان مذکور می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد؟

 

 

1 نظر
  1. ///mahdispd می گوید

    قیمتا احساس میکنم یکم بالاتر بودن از مقدار واقعی؛ بخصوص مرسدس بنز و وولو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.