مکمل بنزین
گوناگونخبر

تماشا کنید: 3 ویدیو از کانسپت پژو Fractal

 

peugeot-fractal-is-a-very-promising-futuristic-concept-that-leaves-us-guessing-video-99400_1کمپانی پژو، هیچ اطلاعاتی را درباره کانسپت «فراکتال» که از طریق سه کلیپ ویدیو کوتاه نشان داده، منتشر نکرده است. هرسه کلیپ، تنها یک مفهوم را به‌ذهن می‌آورد؛ این طرح مفهومی، به‌نظر یک هاچ‌بک/ کوپه و Crossover سه‌در است.

براساس این سه کلیپ کوتاه، می‌توان به این نکته اشاره کرد که کانسپت «فراکتال»، همانند آئودی، چراغ‌های جذابی را در پشت و همانند لکسوس، چند چراغ‌ LED را جلوی خود جای داده است. هیچ‌اطلاعات فنی درباره این طرح مفهومی، در دسترس نیست!

پژو، از نام جالبی برای خودروی مفهومی خود استفاده کرده است و امکان دارد که طرح‌های فراکتال مانندی را در جزئیات این خودرو، شاهد باشیم. لازم به‌ذکر است که این خودرو، در نمایشگاه فرانکفورت امسال معرفی خواهد شد؛ بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو، باید 15 سپتامبر منتظر ماند.

در ادامه می‌توانید هرسه کلیپ منتشرشده از این طرح مفهومی جالب را مشاهده نمایید:

[aparat]<iframe src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/jgsZk/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″ ></iframe>[/aparat] [aparat]<iframe src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/tm1jf/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″ ></iframe>[/aparat] [aparat]<iframe src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/uAKiT/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″ ></iframe>[/aparat]

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا