مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش رنو کولئوس 2017 آغاز شد

شرکت نگین‌خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی رنو؛ پس از رونمایی از مدل 2017 رنو کولئوس در نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، فروش این شاسی‌بلند لوکس را آغاز کرده است. فروش رنو کولئوس با قیمت قطعی 199میلیون و 500 هزار تومان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند این خودروی زیبا را با موتوری به حجم 2500 سی‌سی و انواع و اقسام امکانات فنی و رفاهی خریداری کنند. مشتریان نگین‌خودرو برای خرید کولئوس 2017 باید 100 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به شرکت نگین‌خودرو بپردازند. سود مشارکت و سود انصراف فروش رنو کولئوس به ترتیب 16 و 14 درصد تعیین شده و خریداران تا 60 روز پس از ثبت نام اولیه خودروی خود را تحویل می‌گیرد.

renault_koleos_review

همچین باید به این نکته اشاره کرد که شرکت نگین‌خودرو در اقدامی بی‌سابقه تنها اجازه ثبت نام یک خودرو را به هر فرد می‌دهد تا از ورود دلالان به بازار فروش کولئوس جلوگیری کند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های‌مجاز شرکت نگین‌خودرو و یا وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

جهت نمایش عکس در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید:

2017

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نگین خودرو با کلئوس و تلیسمان پرچمو برد بالا از نزدیک دیدمش تو این رنج قیمت ماشین بسیار پر اپشن و تکنولوژی بالا از نظر گیربکس و تو هم رده های خودش مصرف سوخت بسیار پایین تری داره که این نشان دهنده تکنولوژی بالا هست

  2. واقعا ژنرال هستش و نسبت به قیمت جهانی فولش که دو دیفرانسیل هست میرزه البته با توجه به قیمت دلار در ایران و گمرک چون جهانی ۳۹ هزار دلار در مدل فولش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا