مکمل بنزین
گوناگونخبر

میتسوبیشی از Eclipse cross رونمایی کرد

میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 از شاسی‌بلند Eclipse cross برای رقابت با نیسان قشقایی رونمایی کرد. کمپانی میتسوبیشی برای ساخت این شاسی‌بلند جدید از کانسپت مفهومی XR-PHEV استفاده کرده است. Eclipse cross به لحاظ ظاهری تمام ویژگی های یک شاسی‌بلند به‌روز و ژاپنی را دارا بوده و طراحی جذاب و پویایی دارد.

mitsubishi-eclipse-cross2

شاسی‌بلند Eclipse cross مجهز به دو پیشرانه بنزینی و دیزلی است. پیشرانه بنزینی  Eclipse cross حجمی 1.5 لیتری داشته و توربو شارژ است. این پیشرانه برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از یک گیربکس 8 سرعته CVT استفاده می‌کند. پیشرانه دیزلی Eclipse cross نیز حجمی 2.2 لیتری داشته و به توربو شارژ مجهز شده است. پیشرانه دیزلی Eclipse cross برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

mitsubishi-eclipse-cross1

شاسی‌بلند Eclipse cross میزبان انواع و اقسام امکانات و فن آوری‌های پیشرفته کمپانی میتسوبیشی؛ به منظور تامین آسایش سرنشینان و چالاکی خودرو است. از جمله فن‌آوری‌های مذکور باید به سیستم هیجان‌انگیز کنترل زاویه فرمان، کنترل گشتاور موتور و  کنترل نیروی ترمز در محور عقب اشاره کرد. علاوه بر این کمپانی میتسوبیشی در خودروی Eclipse cross از سیستم AWD الکتریکی استفاده کرده است.

mitsubishi-eclipse-cross

 شاسی‌بلند Eclipse cross در پاییز سال 2018 میلادی به  قاره اروپا خواهد رفت و ما قبل از این اتفاق شاهد عرضه این محصول ژاپنی در کشورهای آمریکا و استرالیا خواهیم بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا