مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی RS3 با ۳۹۵ اسب‌بخار قدرت، معرفی شد!

بعد از معرفی رسمی RS3 در اواخر سال گذشته، آئودی یک نسخه بروز شده این خودرو را با قدرتی نزدیک به ۴۰۰ اسب‌بخار، در نمایشگاه ژنو به‌نمایش گذاشت. در حال حاضر بر روی صفحه‌معرفی کننده نمایشگاه ژنو، مشخصات این خودرو به‌نمایش گذاشته شده که دقیقا از همان پیشرانه‌ای بهره می‌برد که مدل‌های TT-RS و سدان مجهز به آن بودند. پیشرانه RS3 توانایی تولید ۳۹۵ اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور را در دور موتور 1,700 تا 5,850 دور بر دقیقه دارد.

RS3-3

خودروی زیبای آئودی، به یک گیربکس تعویض دنده سریع هفت سرعته، دوکلاچه مجهز شده و سیستم کواترو تمام چرخ متحرک باعث می‌شود، تمام قدرت موتور به‌طور مساوی بین چرخ‌ها تقسیم شود. RS3 اسپورت‌بک، شتاب صفر تا صد، ۴.۱ ثانیه‌ای را ثبت نموده و حداکثر سرعت آن نیز ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این مدل نسبت به‌گذشته تغییراتی داشته که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های جدیدتر و با کیفیت بالا اشاره کرد. همچنین ضربه گیر عقب، دیفیوزر عقب و چراغ‌های عقب نیز، چهره‌ای جدید به‌خود گرفته‌اند. آئودی با ارائه RS3، یک خودروی جادارد، هاچبک و اسپورت را برای علاقه‌مدان به خودروهای خود آماده کرده که توانایی‌های فنی بالایی دارد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا