مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌هاتماشاخانه

قبل از سفر نوروزی چه چیزهایی را کنترل کنیم؟ (ویدئوی اختصاصی)

خب چیزی تا شروع سال جدید نمانده است! سال 1395 ظاهرا سال خیلی خوبی برای اکثر هموطنان ما نبود، امیدواریم که سال 1396 بتواند خنده و شادی را برای همه شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

اما عید نوروز و تعطیلاتش یکی از محبوب ترین زمان‌ها برای مسافرت رفتن بین ایرانیان است. در واقع قبل از عید نوروز بازار خرید و فروش خودرو‌های دست دوم داغ شده و اکثر افراد به دنبال تهیه وسیله نقلیه ای برای مسافرت هستند. اما پس از خرید یک خودرو، تنها نمی‌توان به اطلاعات عادی خود یا فروشنده بسنده کرد و بهتر است تا ماشینی که می‌خواهیم با آن به مسافرت برویم را به طور کلی کنترل کرده و از سلامت آن مطمئن شویم.

Tip-Sheet-Road-Trips-665c733326544377a6335e75b5030d5c

اکثر ما پس از شنیدن کلمه کنترل خودرو، ابتدا درب کاپوت را بالا زده و با باز کردن درب رادیاتور و نگاهی به داخل آن نشان می‌دهیم که در حال کنترل خودرو هستیم!

حال افرادی که حس مکانیک بودن بیشتری دارند، گیج روغن را نیز در آورده و نگاهی عاقل اندر سفیه به آن می‌اندازند و پس از کمی کثیف کردن دست و لباس خود آنرا سر جای خود گذاشته و اعلام می‌کنند که خودرو آماده است!

اما اگر تصمیم به مسافرت دارید، باید این حوزه را جدی گرفته و نگاهی جامع و کامل به خودروی خود بی‌اندازید. البته در این ایام مکانیک ها نیز سرشان بسیار شلوغ بوده و ممکن است برای ساده ترین کار هزینه بالایی را از شما طلب کنند؛ مراکز معاینه فنی نیز که به طور کلی باید یک روز تمام برای بررسی خودرو مهمانشان باشید، خب باید چه کار کرد؟ مثل همیشه می‌گوییم که اگر کمی دست به آچار باشید دیگر هیچ نگرانی وجود ندارد!

اصلا نگران نباشید، شما با کمی دقت می‌توانید خودروی خود را کنترل کنید.

پس شما را به دیدن ویدیوئی که با همکاری مشترک چرخان و کلیپو منتشر شده است دعوت می‌کنیم!

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا