مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندری جالب از فولکس‌واگن Arteon !

باید قبول کرد که طوفانی عظیم همراه با انواع و اقسام خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند صنعت خودروسازی جهان را در نوردیده است! همان‌طور که می‌دانید مدل Arteon از محصولات فولکس‌واگن آلمان یک خودروی جذاب و البته استاندار است که به واسطه زیبایی های بصری آن نمی‌توان از انتشار رندری در رابطه با Arteon جلوگیری کرد!

همان‌طور که در تصویر می‌بینید این فقط یک طرح گرافیکی از محصول جدید فولکس‌واگن است که با الهام از مدل Passat و واگن‌های محبوب فولکس طراحی شده است. به یاد داشته باشید که طراحان Arteon در ولفسبورگ آلمان؛ مدل Arteon را یک Shooting-brake واقعی می‌دانند و به همین دلیل نباید تغییرات زیادی در ظاهر Arteon به وجود آورد!

vw-arteon-wagon-render

آقای Elmar-Marius Licharz به عنوان رئیس فولکس‌واگن درباره Arteon گفته است: «چند ماه پیش به فکر تولید نسخه واگن  Arteon در صورت موفقیت آن بودیم و به نظر می‌توان سبد خرید مشتریان فولکس‌واگن را گسترش داد.»

این سخنان مهر تاییدی برای تولید نسخه واگن Arteon با یک بدنه بزرگتر و افزایش 563 لیتری ظرفیت بار Arteon است. فولکس‌واگن Arteon در آلمان قیمتی معادل 49325 یورو داشته و با یک پیشرانه 280 اسب‌بخاری از نوع 2.0 TSI  عرضه خواهد شد. به یاد داشته باشید که فولکس‌واگن Arteon  را می‌توان با پیشرانه torquetastic 2.0 BiTDI هم خریداری کرد؛ اما قبل از سفارش این محصول 51600 یورو بپردازید. همچنین باید به این موضوع توجه داشت که بین Arteon و نسخه سدان و واگن Passat تنها 1000 یورو اختلاف قیمت وجود دارد.

فولکس‌واگن Arteon برای اولین‌بار در سال 2018 راهی بازار ایالات‌متحده آمریکا می‌شود و قیمت آن در مدل پایه از 34475 دلار آغاز خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا