مکمل بنزین
اپلیکیشن

بررسی تخصصی بازی Race Illegal: High Speed

از همان زمان‌هایی که بازی‌های کامپیوتری رواج پیدا کردند یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها در زمینه خودرو و ماشین بازی بود که طرفداران پر و پا قرص خود را داشت و بسیاری از پسران به این گونه بازی‌ها علاقه بسیاری داشتند و آن‌ها را بر روی سگا، پلی استیشن و… انجام می‌دادند و با گسترش کامپیوتر‌ها نیز انجام چنین بازی‌هایی در کامپیوتر صورت گرفت تا اینکه اسمارت فون‌ها رواج یافتند و اکنون بسیاری از افراد چندین بازی در تلفن همراه خود دارند که در بسیاری از مواقع یکی از آن‌ها نیز مربوط به ماشین است. حال در این مقاله از چرخان تصمیم داریم تا به بررسی بازی Race Illegal: High Speed 3D پردازیم، پس همراه ما باشید.

raceillegal

همان طور که می‌دانید بازی‌هایی نظیر Need for Speed و آسفالت یکی از بهترین‌ها در زمینه ماشین هستند اما بازی‌ که اکنون تصمیم به بررسی آن داریم باید در همین ابتدا بگوییم که توان رقابت با Need for Speed و آسفالت را ندارد و بدون شک در صورت رقابت نیز شکست خورده از میدان نبرد خارج خواهد شد اما بازی کردن آن نیز خالی از لطف نیست.

Screenshot_2015-09-04-10-00-10

در این بازی نیز توسعه دهندگان سعی کرده‌اند تا هیجان بیشتری را به کاربر منتقل کنند و این کار با اعمال افکت‌های تصویری و ویبره زدن گوشی در تصادف‌ها صورت می‌گیرد (که البته گاهی این ویبره‌ها کمی بیش از حد است) و کاربران می‌توانند دقایقی خود را با این بازی سرگرم کنند.

در این بازی نیز همانند سایر ماشین بازی‌ها شاهد چندین خودرو مختلف هستیم که همانند همیشه در ابتدا تنها یک خودرو قابل دسترسی است و برای دسترسی به مدل‌های دیگر می‌بایست مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و البته در خصوص مسیر بازی نیز موضوع به همین شکل است و شاهد مسیر‌های متفاوتی هستیم که تنها یکی از آن‌ها در ابتدا قابل دسترسی است.

Screenshot_2015-09-04-09-15-18

اگر بخواهید از طریق کافه بازار این اپلیکیشن را دانلود کنید فایل نصبی آن تنها 15 مگابایت حجم دارد اما بعد از نصب برنامه، این اپلیکیشن برای اجرا شدن نیاز به فایل دیتایی دارد که حجم آن حدود 170 مگابایت است و دانلود آن نیز از طریق خود برنامه انجام می‌شود و بعد از اتمام فرآیند دانلود می‌توانید وارد محیط بازی شوید. (البته این موضوع در بسیاری از بازی‌های سنگین به چشم می‌خورد و نمی‌توان به آن به‌عنوان یک مشکل نگاه کرد)

Screenshot_2015-09-04-09-53-31

گرافیک بازی نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند اما جالب و کاربر پسند است ولی هرچه باشد نمی‌توان از گرافیک بازی‌های مشابه نظیر Need for Speed و آسفالت دل کند، زیرا بسیار بهتر از این بازی هستند.

Screenshot_2015-09-04-09-54-52

یکی از بخش‌های دوست داشتنی در این برنامه به قابلیت مالتی‌پلی آن باز می‌گردد که از طریق این قابلیت می‌توانید با سایر کاربران این بازی در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید و فرآیند اجرا نیز به خوبی انجام می‌شود و برای اتصال کاربران نیاز نیست تا چندین دقیقه منتظر بمانید. (در طول یک دقیقه تمام فرآیند صورت می‌گیرد)

Screenshot_2015-09-04-09-55-51

اما نکته‌ای که چندان در این بازی جالب نبود به سرعت لود آن باز می‌گردد و حرکت بین مراحل و… بسیار کند هستند که در حین بازی کردن کمی ناراحت کننده می‌شود اما در کل، بازی جالبی است. در خصوص صدا گذاری نیز نمی‌توان نمره عالی را به این بازی داد و عملا کاربر تنها صدای یک موسیقی آزار دهنده را می‌شوند.

Screenshot_2015-09-04-09-58-51

البته با وجود این تفاسیر همچنان بازی کردن Race Illegal: High Speed لذت بخش است و این لذت با ارتقا دادن خودرو و خرید ماشین‌های جدید بیشتر می‌شود و البته با خودرو‌های جدید در حین بازی کردن آنلاین نیز می‌توانید به ماشین خود بنازید و پیروز رقابت شوید.

شما نیز می‌توانید برای دانلود این بازی از طریق لینک زیر وارد عمل شوید: (لینک زیر مربوط به فایل نصبی است و دیتا آن بعد از نصب برنامه دانلود خواهد شد)

bazar-logo

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا