مکمل بنزین
گوناگونخبر

کادیلاک و تولید 8 خودروی جدید تا سال 2022!

کادیلاک به تکاپو افتاده است! این کمپانی آمریکایی پس از عرضه موفق مدل XT5 و فروش بیش از 5000 دستگاه از آن در ماه مارس امیدوار شده است که در آینده نزدیک بتواند چهار شاسی‌بلند و چهار خودروی سواری در سبک‌های مختلف و جدید را تا سال 2022 عرضه کند.

با توجه به گزارش مجله Automobile؛ مدیر عامل کمپانی کادیلاک؛ آقای Johan de Nysschen امیدوار است که با تمرکز بر بازار چین و سرمایه‌گذاری 800 میلیون دلاری در بازار آمریکا بیش از 308 هزار دستگاه از محصولات کادیلاک به فروش برسد.

cadillac-escala-concept

کادیلاک مدلی به نام XT1 یا XT2 را برای رقابت با BMW X1 عرضه می‌کند. این کمپانی مدل XT4 را برای رقابلت با BMW X3؛ و مدل XT5 را برای رقابت با BMW X5 تولید کرده است. کادیلاک تصمیم دارد که مدل XT7 را برای رقابت با BMW X7 تولید کرده و سه خودروی سواری جدید را برای مقابله با محصولات متنوع کمپانی‌های رقیب عرضه کند.

ظاهرا کادیلاک تصمیم به تولید و عرضه خودروهای برقی گرفته و براساس گفته‌های Johan de Nysschen تولید خودروهای پلاگین هیبریدی و EV با همکاری جنرال‌موتورز امکان‌پذیر خواهد شد.

کادیلاک قبلا تایید کرده بود که کانسپت دوست داشتنی اسکالا را بزودی تولید کرده و محصولی فوق‌العاده را عرضه خواهد کرد. Johan de Nysschen درباره اسکالا گفته بود که آن بیش از حد عالی بوده و می‌توان آن را یک مجسمه زیبا دانست که برروی چهار چرخ حرکت می‌کند!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا