مکمل بنزین
خبر

بایدو M5 در نمایشگاه شانگهایی به‌نمایش گذاشته می شود!

کمپانی بایدو در نظر دارد مدل MPV هفت صندلی خود را برای نمایش عمومی به شانگهایی بیاورد. همچنین M5 از سه‌ماهه سوم سال جاری در چین عرضه خواهد شد.

احتمالا این خودرو یکی از بهترین، زیباترین و با کیفیت‌ترین خودروهایی خواهد بود که از سوی بایدو عرضه شده است. این کمپانی چندین محصول در بازار کشورمان دارد و احتمال عرضه این مدل در ایران نیز وجود دارد. موتور ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و گیربکس‌های شش سرعته دستی و اتومات، بخش فنی M5 را تشکیل می‌دهند. احتمالا این پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو بعدها با یک پیشرانه الکتریکی نیز عرضه خواهد شد.

استفاده از پیشرانه الکتریکی مانند سدان Qin، می‌تواند ۳۰۳ اسب‌بخاری را تولید کند. تمایل برندهای چینی برای استفاده از صفحه‌نمایش ‌های بزرگ در خودروها در M5 نیز راه پیدا کرده و این خودرو با سیستم سرگرمی ۱۲ اینچی عرضه خواهد شد. حال که تا آغاز نمایشگاه شانگهایی مدت زیادی باقی نمانده، احتمالا جزئیات بیشتر و دقیق‌تری از M5 منتشر خواهد شد. همه ما منتظر شگفتی‌ساز شدن این محصول هستیم.

byd-song-mpv-2

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا