Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

چری، کانسپت کوپه خود را در شانگهای معرفی کرد!

نمایشگاه شانگهایی چین به‌عنوان صحنه‌ای برای قدرت‌نمایی شرکت‌های معتبر خارجی در کنار برندهای چینی در حال برگزاری است. چری در این فستیوال، کانسپت جدید خود را با نام تیگو در معرض نمایش قرار داد. این کانسپت با ابعادی بزرگتر از تیگو ۷، برای آینده آماده شده است. رسانه‌ها می‌گویند این خودرو به مرحله تولید بسیار نزدیک شده اما برخی معتقدند که تیگو تا رسیدن به مرحله تولید چندین پله فاصله دارد.

chery-coupe-concept-2

بدون شک تغییرات مثبت در این خودرو اعمال خواهد شد و تولید تیگو با این شکل و شمایل، می تواند چری را به درجه بالایی از رشد برساند. کابین این کانسپت زیبا بسیار خوب طراحی شده و از صندلی‌های زیبا و شبیه به صندلی فضاپیماهای فیلم‌های تخیلی بهره می‌برد. چری مانند سایر شرکت‌های چینی علاقه زیادی به استفاده از مانیتورهای فراوان در کابین محصولاتش دارد و در تیگو نیز از ۲ صفحه نمایش لمسی در کنار هم استفاده نموده است.

chery-coupe-concept-3

دکمه های سخت‌افزاری چندانی بر روی کابین دیده نمی‌شود و همین می‌تواند نشان‌دهنده کاربرد این صفحات نمایش باشد.  چری از پیشرانه این خودرو هیچ خبری منتشر نکرده و این بخش از کانسپت تیگو را مخفی نگه داشته. اما قویترین پیشرانه تولیدی چری، موتورهای ۱.۵ لیتری توربو با ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت است که اصلا مناسب یک خودرو با ابعاد این تیگو نیست. بنابراین چری از یک پیشرانه جدید بهره خواهد برد که گزینه هیبریدی و الکتریکی می‌تواند بخشی از سیاست چری برای پیشرانه تیگو جدید باشد. کمپانی‌های چینی بسیار بالاتر از توقعات عمل کرده‌اند و آینده روشن این خودروسازان را به روشنی می‌توان در شانگهای دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.