مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی کانسپت e-tron Sportback را به نمایش گذاشت!

آئودی کانسپت جدید e-tron Sportback را در نمایشگاه خودروی شانگهای چین به نمایش گذاشت. e-tron Sportback یک کانسپت تهاجمی با چرخ‌هایی بسیار بزرگ است که یک جلو پنجره عظیم و رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد آئودی، آن را به یک خودروی فوق‌العاده تبدیل کرده‌ است. e-tron Sportback به عنوان یک SUV کوپه اسپرت الکتریکی در سال 2019 راهی بازار خواهد شد.

 Audi e-tron Sportback concept

نسخه نهایی e-tron Sportback با استفاده از پلتفرم MEB برقی و اختصاصی فولکس‌واگن؛ همانند اشکودا Vision E، به تولید می‌رسد. تولید e-tron Sportback حاصل همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک کمپانی فاو و فولکس‌واگن در شهر چانگچون چین است!

Audi e-tron Sportback concept

گفته می‌شود که e-tron Sportback به یک پیشرانه 435 اسب‌بخاری در نسخه پایه، و یک پیشرانه 504 اسب‌بخاری در نسخه فول مجهز خواهد بود و گشتاوری معادل 800 نیوتن‌متر خواهد داشت. تمام این ویژگی‌های فنی باعث شده است که حداکثر سرعت e-tron Sportback به 500 کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب 0 تا 100 آن تنها در 4.5 ثانیه به دست آید! همچنین کانسپت e-tron Sportback از انرژی یک باتری، با ظرفیت 95 کیلووات ساعت بهره خواهد برد.

Audi e-tron Sportback concept

فضای داخلی e-tron Sportback بسیار ساده و معمولی بوده و از یک صفحه نمایش بزرگ در وسط کنسول استفاده شده است؛ اما به نظر می‌رسد که طراحی محیط داخلی e-tron Sportback؛ ایده نهایی کمپانی آئودی نباشد و در آینده شاهد تغییراتی در این قسمت خواهیم بود.

e-tron Sportback  هماننند خودروهای دیگر از سیستم کنترل تهویه مطبوع و… استفاده می‌کند؛ اما این قابلیت برروی صفحه نمایش اصلی e-tron Sportback وجود ندارد و کاربران باید برای کنترل سیستم‌های مختلف  e-tron Sportback از صفحه نمایش دوم e-tron Sportback استفاده کنند!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا