مکمل بنزین
گوناگونخبر

شورلت از کانسپت FNR-X رونمایی کرد؛ رویای نامحدود!

کمپانی شورلت در نمایشگاه شانگهای چین از کانسپت FNR-X به عنوان یک خودروی قدرتمند و اسپرت رونمایی کرد. شورلت کانسپت FNR-X را یک اسپرت واقعی می‌داند و آن را با شعار “رویای نامحدود” رونمایی کرده است.

chevy-fnr-x-concept

کانسپت FNR-X یک شاسی‌بلند ویژه است که تولید آن از سال 2018 و در کشور چین آغاز خواهد شد. FNR-X از نظر کلاس و سگمنت در بین خودروهایی نظیر Captiva و Equinox قرار می‌گیرد.

chevy-fnr-x-concept4

نام FNR مخفف Find New Roads؛ به معنی یافتن راه‌های جدید است و X یعنی یک شاسی‌بلند آمریکایی! نام FNR بدون استفاده از پسوند X تنها در سال 2015 شنیده شده است!

chevy-fnr-x-concept5

درب‌های FNR-X کاملا ویژه هستند و در محیط داخلی  FNR-X تعداد زیادی نوار نوری قرمز رنگ استفاده شده است. شورلت می‌گوید که کانسپت FNR-X از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده می‌کند و از ارائه توضیحات بیشتر درباره FNR-X خودداری کرده است؛ این به آن معناست که دقیقا مشخص نیست که چه پیشرانه‌ای برای FNR-X در نظر گرفته شده است.  FNR-X قابلیت تنظیم ارتفاع خواهد داشت و احتمالا برای تولید آن دو پیشرانه 1.5 لیتری و 1.8 لیتری توربو طراحی خواهد شد و شورلت نسخه هیبریدی FNR-X را هم تولید خواهد کرد.

chevy-fnr-x-concept3

کانسپت FNR-X به چهار نمایشگر مجهز شده است. یکی از نمایشگرها برای نمایش اطلاعات خودرو، یکی برای سرگرمی سرنشینان، یکی برای نمایش اطلاعات تهویه مطبوع و یکی دیگر با کاربری ناشناخته در میان صندلی‌ها!

chevy-fnr-x-concept2

chevy-fnr-x-concept1

کانسپت FNR-X در مرکز طراحی جنرال‌موتورز در شانگهای طراحی شده است و این خبری خوشحال کننده برای چینی هاست. FNR-X ابتدا در کشور  چین تولید و عرضه خواهد شد و احتمالا پس از موفقیت FNR-X ؛ جنرال‌موتورز به فکر صادرات آن خواهد بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا