مکمل بنزین
رپورتاژ

فروش اقساطی خودرو در شرکت وارنا خودرو

شرکت وارنا خودرو پرشین بهترین شرایط فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی را ارائه می‌کند.

فروش اقساطی خودرو در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است و بزرگ‌ترین کمپانی‌های خودرو سازی دنیا شرایط متنوعی را برای فروش خودروهای خود به‌صورت قسطی به مشتریان ارایه می‌دهند.

در ایران نیز شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های لیزینگ زیادی وجود دارد و می‌توانیم خودرو مورد نظر خود را با یک پیش پرداخت و اقساط ماهیه بخریم.

شرکت وارنا خودرو پرشین نیز یکی از برترین شرکت‌های خصوصی فروش اقساطی خودرو در ایران است که امکان خرید انواع خودرو های داخلی و خارجی را مهیا کرده است. وارنا خودرو پرشین در زمینه فروش اقساطی خودرو خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

iran-khodro-dena

فروش اقساطی ایران خودرو 

پژو 206 یکی از محبوب‌ترین ماشین های ایران خودرو است و شرکت وارنا خودرو پرشین امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی را ارایه می‌کند.

فروش اقساطی خودرو دنا که دارای ظاهر مدرن‌تر و موتور قدرتمند نسبت به سایر تولیدات ایران خودرو است، با استقبال خوبی در حال فروش در این شرکت است.

فروش اقساطی هایما

هایما تنها خودروی شاسی بلند ایران خودرو است که به‌صورت اقساطی در این شرکت به فروش می‌رسد.

فروش اقساطی خودرو رنو کپچر

یکی از لوکس‌ترین خودروهای شهری موجود در بازار خودروی ایران و جهان، کپچر ساخت کمپانی رنو فرانسه است. خودرویی لوکس، اسپورت و ایمن که یکی از بهترین گزینه‌ها برای جوانان و خانواده‌ها است.

فروش اقساطی خودرو پارس خودرو 

برلیانس یکی از محبوب‌ترین خودروهای جدید است که توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ می‌شود . چهره جذاب و امکانات نسبتا بالا باعث شده است که این خودروی چینی در ایران مورد استقبال قرار بگیرد و اکنون می‌توانید این خودروی زیبا را از طریق شرکت وارنا خودرو پرشین به‌صورت اقساط خریداری کنید وارنا خودرو یکی از شرکت‌های پیشگام فروش اقساطی برلیانس بوده است.

تندر 90 و ساندرو نیز جزو محبوب‌ترین خودروهایی هستند که این شرکت امکان خرید آن بصورت اقساط فراهم کرده است.

فروش اقساطی خودرو کرمان خودرو

کرمان خودرو با ارایه خودروهای لیفان در مدل‌های X50 ،820 و X60 اتومات، S5 اتوماتیک، و هیوندای i10 و i20 امروز جزو خودرسازی‌های محبوب در ایران است. برای اطلاع از فروش اقساطی لیفان x60 به سایت مراجعه کنید.

چهره جذاب، امکانات متنوع و البته خاص در نوع خودش و قیمت مناسب نسبت به بازار و تجهیزات، از دلایلی هستند که این خودروها را بین پرفروش‌ترین خودروهای سال قرار می‌دهند.

jacS5_review03

فروش اقساطی خودرو مدیران خودرو 

وارنا خودرو یکی از پیشگامان در فروش محصولات مدیران خودرو است.

MVM550 یکی از برترین خودروهای مدیران خودرو است. در طراحی این خوردو به ظاهر، چراغ‌ها، شیشه‌ها، ابعاد و… تمرکز ویژه ای شده است به طوری که کمتر نقصی را در آن می توانیم پیدا کنیم.

MVM315 نیز با دو مدل هاچ بک و صندوق دار جزو خودرو های محبوبی است که قیمت بسیار مناسب آن توجه جوانان را به خود جلب کرده است. MVM110 و MVM X33S نیز جزو خودرو های پرطرفدار مدیران هستند.

فروش اقساطی خودرو مزدا 3

مزدا 3 یکی از خودروهایی است که بخاطر طراحی فوق العاده، چهره‌اش همیشه به‌روز است! نسخه به روزتر و عام پسندتر مزدا 2 با صندوق که علاوه بر چهره لوکس و اسپرت خودش از امکانات فوق العاده بالایی بهره مند است. این خودرو به خوبی توانسته بین خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه جای خودش را پیدا کند و باتوجه به ظاهر زیبا، فروش مناسبی کسب نماید.

مزدا از جمله خودروهایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و توسط گروه بهمن مونتاژ می‌شود.

فروش اقساطی خودروهای کیا موتورز

اسپورتیج را میتوانیم یکی از خوش نام ترین شاسی بلند های کیا و محبوب ترین های ایران بنامیم. ظاهر شیک و لوکس به همراه امکانات بالا و البته قدرت و شتاب گیری بالا، همه باعث شده است که این خودرو طرفداران زیادی بین مردم نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف جهان پیدا کند.

پیکانتو به عنوان پرچمدار خودروهای مخصوص شهر کیاموتورز بسیار محبوب است .

اپتما ، خودرویی با ابعاد نسبتا بزرگ، جذاب و پرقدرت که با شتاب بالا لذت فوق العاده ای از رانندگی را به شما منتقل می کند.

سورنتو به عنوان از یکی برترین خودروهای شاسی بلند کیاموتور شناخته میشود . طراحی فوق العاده این خودرو در کنار قدرت و امکانات مهیج آن را به یکی از پرطرفدار ترین خودروهای شاسی بلند تبدیل کرده است

New-Sorento-15

فروش اقساطی خودرو هیوندای

ولستر یکی از پرطرفدار ترین ماشین های تولید هیوندای است . ظاهر اسپرت و لوکس این خودرو، یکی از برجسته ترین ویژگی های آن است. این خودروی کوپه-هاچ بک، با ابعاد خودش، توانسته یکی از شتابنده ترین خودروهای هیوندای باشد.

سوناتا جزو برترین خودروهای سواری هیوندای است. این کمپانی در طراحی پلت فرم ظاهری، تصویر بسیار زیبایی در ذهن ها پدید آورده.

سنتنیال هم یکی از خاص ترین های هیوندای می باشد که ترکیب سنت و مدنیزه به خوبی درون این خودرو قابل درک است.

اما هرگاه اسم هیوندای می آید، همه به یاد سانتافه می افتند! این خودرو یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین خودروهای جهان است. چهره فوق العاده، طراحی ویژه و امکانات متعدد تعبیه شده روی این خودرو، پل های پیشرفت آن را یکی یکی ساخته اند!

برای اطلاع از شرایط فروش سانتافه به سایت شرکت وارنا خودرو پرشین مراجعه کنید.

فروش اقساطی محصولات تویوتا

تویوتا 86 ، هایلوکس ، هایس ،  پرادو ،  اف جی کروزر ، یاریس هاچ بک و کمری چزو برترین های تویوتا هستند که در تمام دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند .

برای اطلاع از شرایط فروش پریوس و سایر مدل های تویوتا به وب سایت شرکت وارنا خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو جیلی

کمپانی خودروسازی جیلی یکی از کمپانی های چینی موفق در صنعت خودروسازی است که توانسته فروش فوق العاده را به دست آورد و سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند! طی سال های اخیر، طرفداران این کمپانی خودروسازی روز به روز، رو به افزایش هستند.

شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت وارنا خودرو پرشین

40 درصد قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط 24 الی 60 ماهه قابل پرداخت است و تحویل خودروها ٣٠ الی ۴۵ روز کاری می‌باشد.

برای مشاهده جداول قیمت و شرایط اقساطی بلند مدت به سایت شرکت وارنا خودرو پرشین (arman-khodro.com) مراجعه کنید.

تهیه توسط سئو ماوی در سئو سایت

نوشته های مشابه

‫67 دیدگاه ها

  1. سلام و ضمن عرض خسته نباشيد خدمت دوستان
    از كساني كه از اين شركت خريد كرده اند يه سوال دارم و اونم اينكه آيا اين شركت براي ثبت نام nx200t مطمئن هست يا نه و از خريداران محترم تقاضا مي كنم به سوال من پاسخ بدم

      1. دقيقا كلاهبردارن،٥ماه پولتو ميگيرن دست آخر با بدبختي همون پولو پس ميدن،خيلي حرومزادن،آقايون من خودم ازشون زخم خوردم،به خدا كه كلاهبردارن،تورو خدا گول نخوريد،بزودي كاري ميكنم كه ديگه كسي گول اين حرومزاده هارو نخوره

  2. از هرجا ماشین میخرید فقط از وارنا نخرید .کاملا کلاهبردار هستن و بعد اینکه بول و دادین حالا حالا ها باید بدوید دنبالشون .سرچ کنید نه مجوز قانونی دارن و هم اینکه بری دنبال بولت اونجا چندتا گردن کلفت دارن که میندازنت بیرون .

    1. سلام بنده از وارنا خرید کردم ماشین هم سر وقت تحویل گرفتم

  3. شرکت خیلی خوبه همکارم ازشون خودرو اقساطی گرفته منم امروز یه پارس تحویل فوری گرفتم

  4. اگه با سود اقساطش کنار بیایم شرکت خیلی خوبیه
    حداقل تنها شرکتیه که میشه رو حرفش حساب کرد و خودرو رو تحویل گرفت

  5. من دو ماه پيش از اين شركت جكs5 تحويل گرفتم.سر موعد تحويل ندادن ٤ روز دير تر دادن ولى خوبيش اين بود كه با پلاك تحويل دادن چون خود پلاك يك هفته طول ميكشه

  6. بر خلاف حرفهايى كه در مورد شركتهاى ليزينگ شنيده بودم تو شركت وارنا خودرو ثبت نام كردم زمانى كه قول داده بودن خودرومو تحويل گرفتم

  7. سلام
    من یک ماه پیش از این شرکت خرید کردم و هیچ مشکلی هم پیش نیومد سر وقت تحویل دادن

    1. مزخرفت نكو.
      من سه ماه و 5 روزه هنوز تحويل ندادن.
      خودتونيد دارين اينجوري نظر ميدين مردم كه احمق نيستن

      1. سلام همشون دروغ میگن چون من ۱۰۵ روزه ثبت نام کردم الان میگن ماشین نداریم میگم پولمو پس بدین میگن باید یک ماه صبر کنی ودر ضمن ۸درصد میخوان از پولی که دادیم کم میشه با اون ۶۰۰هزاری که وایه وکالت دادیم

  8. دوستان من میخوام ازاین شرکت خریداری کنم ایا مطمئن هست راستش با صحبت های زیاد درمورد کلاهبرداری شرکت های لیزینگ تردید دارم.

    1. عزیزم شما برید دم در شرکتشون، نه تابلویی،زنگو میزنی میپرسن از کجا اومدی با کی کار داری،تو شرکتشون یه دونه کامپیوتر ندارن.فعالیتشون کاملا غیرقانونی زیرزمینی هستش.دقیقا کلاهبردارن.اونقد مال حروم خوردن که پوستشون کلفت شده.

  9. منم می خوام از وارنا بخرم اما نگرانم. شماره ثبتش رو هم چک کردم درست بود

  10. بنده چهار ماه ثبت نام کردم اما تحویل نمیدن دور میدن تماس بگیرید۰۹۳۷۳۰۶۸۱۸۷

  11. دوستانی ک واقعا از این شرکت خرید کردن تماس بگیرند تا حقیقت داره یا نه۰۹۳۷۳۰۶۸۱۸۷

  12. دوستان من نزدین چهار ماه ک ثبت نام کردم اما ماشیتی در کار نیست.حرکی خبر چیزی داره بهم زنگ بزنه که باید چیکار کنیم.۰۹۱۳۸۲۹۵۶۵۹

    1. سلام من واسه 207 ثبت نام کردم بقران یه بدبختی کشیدم که نگو اخرسرم رفتم اونجا یه پراید گرفتم دو ملیون اضافه تر گرفتن شماهم برو همین کارو کن جهنمو ضرر بهتره از اینه کل پولت بسوزه؟؟؟؟؟بقران کلاهبردارن ناموسا کلاهبردارن نکنید به اندازه پولتون ماشین بخرید ؟؟؟؟بخدا به امام حسین منم یه شهروندم نه لزینگ دارم نه کارمند لزینگم الکی بگن کسی که اینا رو مینویسه رقییبه

  13. سلام دوستان
    منم شماره ثبت رو چک کردم درست بود ولی خرید نکردم .ولی دو هفته هست هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده .معلومه یه شرکت بی سر و اه هست

  14. منم حدود چهار ماهه برای دنا پلاس ثبت نام کردم و قرار بود سه ماهه تحویل بدن ولی الان حدود چهار ماهه که خبری نیست و بنظر کلاهبردارن اصلا اعتماد نکنید و سراغ شرکتهای لیزینگی نرید من اشتباه کردم .

  15. منم حدود ۵ ماه پولم دست این بی شرفا بود تا یه ماه بعد فسخ پولم و گرفتم الان شب عیدی موندم بی ماشین چقدرم تو این مدت استرس و بدبختی کشیدم خدا خودش جواب اینارو بده

  16. سلام بزرگواران من نزدیک پنج ماه است که در شرکت وارنا خودرو ثبت نام کردم ولی هنوز تحویل ندادن و درگیر تحویل خودرو هستم به محض تحویل خودرو نظرم را اعلام خواهم کرد.متشکرم

  17. سلام دوستان خواهش میکنم راهنمایی کنید من میخواستم بیام ی سوزکی ویتارا از این شرکت ثبت نام کنم میشه بهشون اعتماد کرد؟؟

  18. سلام من میخوام جک ثبت نام کنم اونایی که پول دادن ببخشید همون وجه پانصدهزارموقع ثبت نام رودادیدیا کل پیش پرداخت ماشین رو

  19. سلام
    به هیچ عنوان از این شرکت وارنا خودرو هیچ خریدی رو انجام ندید این یه شرکت قولدور و کلاهبردار حرفه ای هستند و به هیچ کس هیچ خودرویی رو تحویل نمیدن و بعد از چند ماه دست انداختن با چهار اپراتور لات که مثلا امور پیگیری هستن اگه بری داخل شرکت میبینین تو کل شرکت فقط یه دونه کامپیوتر دارن که اونم خاموشه یعنی هر موقع که خاستن جمع کنن و فرار کنن هیچ اموالی داخل شرکت ندارن که هر کدوم فقط یه دونه گوشی تلفن روی میز گذاشتن و هر کی که زنگ میزنه با حرف های تکراری از سر میکنن و نهایتش بعد از چندین ماه با اون قرارداد چرت و حرفه ای که نوشتن آخرش که میگی پولم رو بدین میگن باید ۷۰۰ هزار تومن که به عنوان کارمزد گرفتن و به اضافه ۸ درصد از مبلغ پرداختی باید کسر بشه و بعد از ۳۰ روز پولت رو میدن و اونی هم که میگن تحویل آنی یا فوری میدم به اون قیمت و شرایط هر نمایشگاه خودرو که برین هم میدن

  20. من تاريخ ٩٦/١١/١٥ ثبت نام كردم و بهم گفتن ٣٠ روز كاري تحويل ميدن(يعني قبل از عيد)الان كه اين پيام رو ميزارم تاريخ ٩٧/٣/٢٣ هستيم،و از ماشين خبري نيست و امروز من انصراف دادم و يك ماه ديگه پول منو برميگردونن،البته ٨٪‏ از پولمو كم ميكنن،من بابت دنا پلاس ٢٤٦٠٠٠٠٠ تومان پول دادم،و حالا بعد از ٤ماه و٨ روز قرار شده پولمو بهم بدن و از ماشين خبري نيست،مواظب باشيد و گول نخوريد .

  21. من 4 ماهه ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست لطفا راهنمایی کنین چیکار باید یکنم

  22. سلام
    دوستان من الان نه ماهه پول دادم هر هفته هم بهم میگن هفته بعد هنوز هیچ خبری نشده نه از ماشین نه از پول

  23. اقا احسان برو پولتو پس بگير ،از اينا ماشين در نمياد،چندين ماه ميپيچوننت و بعد هيچي به هيچي،همين الان زنگ بزنيد يه خانمي به نام عليزاده جواب ميده(مشاوره)يه مشت چرنديات تحويلت ميده كه گولت بزنه و بعد از اينكه پولو دادي هرچي زنگ بزني هيچ جواب درستي نميدن و همش وعده ي چهارشنبه ي هر هفته رو ميدن و وقتي چهارشنبه زنگ ميزني خيلي راحت ميگن نه حوالتون نيومده،به همين راحتي،جوووون عزيزاتون گولشونو نخوريد،اينا خيلي حرومزادن،ماشين به كسي نميدن،خيالتون راحت،پول بدي بايد بدوي دنبال پولت.

    1. سلام دوستان من الان چهارماه ونیم ثبت نام کردم هنوزماشین تحویل نگرفتم هرروزم میگن هفته بعدوهیچ خبری نیست جزکلاهبرداریم هیچ چیزی توکارشون نیست چهارتاخانم گذاشتن باشیادی مخ مردم رومیزنن پولم که به حساب ریختی دیگه کارت تمام ماشینی توکارنیست که بهت بدن گول این حرومزاده هارونخورید

    2. به نظر من اسماشون هم مستعار و الکیه اینا خیلی حرفه ای تر از اینها هستند که ما فکر می کنیم

  24. همه اشون کلاهبرداران بیرن پولتونو بگیرین سر من هم کلاه گذاشتن

  25. سلام دوستان من برج 2 ثبت نام کردم الان سه ماهه که گذشته بهم خودرویی تحویل دادن … با نظراتی که شما گذشتین ترس ورم داشته …

  26. آقا کسی تازگیا ماشین تحویل گرفته خواهش میکنم ج بدید

    1. ماشینی در کار نیست
      پولتونو سریع تر پس بگیرین
      ممکنه پول شما را نخورن ولی مطمئن باش تا صد سال دیگه هم ماشینی در کار نیست
      فقط میگن چهارشنبه زنگ بزن بعدش هم میکن حواله نیومده
      اصلا حواله ای در کار نیست که بیاد
      من با یکی از بچه های شرکت دوست شدم گفتش که مجوز داریم ولی ما کلا توی کار ماشین نیستیم و فقط از این مجوز برای جمع کردن پول استفاده می کنیم و باهاش خرید دلار و سکه می کنیم

  27. با سلام خدمت دوستان عزیز
    من زیاد به نوشته های دیگران کار ندارم و فقط تجربه تلخ خودمو می خوام بگم
    زمانی که قیمت ساندرو اتومات 55 میلیون تومان بود من 25 میلیون تومان به این شرکت دادم تا خودرو اقساطی به من بده متاسفانه پس از هشت ماه که قیمت ساندور به 85 میلیون تومان رسید خودرویی تحویل ندادن من هم از ترس اینکه پولمو بخورن انصراف دادم و پس از 35 روز بدون هیچگونه سودی پول را پس گرفتم
    من در این رابطه حداقل 30 میلیون تومان ضرر کردم
    بنابراین از دیگران خواهش می کنم که به این شرکت اعتماد نکنید
    شاید پول شما را نخورن اما مطمئن باشید هیچ ماشینی در کار نیست و صرفا با پولی که از شما می گیرن مشغول تجارت های دیگری هستن مثلا خرید و فروش دلار و سکه می کنن
    در ضمن قراردادی هم که با شما می بندند هیچ حقی برای شما قائل نیست
    بدرود

  28. سلام من الان چهار ماهه ماشین ثبت نام کردیم الان این شرکت ادرسشو عوض کرده گول این شرکت ها رو نخورین چون کلاهبردارن..

      1. اشرفی شمال نرسیده به حکیم پلاک 11 واحد1
        44968260 – 44965146
        خودشون زنگ زدن ادرس و شماره تلفن گفتن
        لطفا از دوستان قدیمی اگه کسی ماشین گرفته بیاد بگه
        کسایی که از برج 10 به قبل هستن

        1. من دقیقا سوم دی ثبت نام کردم ولی رنگ‌ماشین رو هم ندیدم یک ماهم هست ک کنسل کردم ولی پولی دریافت نکردم تلفن رو هم جواب نمیدن چند بارم حضوری رفتم واقعا بدرد نخور و کلاهبردارن

        2. دوست عزیز برو پولتو بگیر … اینا اصلا ماشین نمیدن .. کارشون یه چیز دیگه است .. اینا با پول مردم کار میکنن دلار و سکه میخرن …. الان من یکماهه درخواست دادم پولمو بدن … امروزباید میریختن … زنگ زدم میگن سیستم خطا میده واریز نشده صبح گفت واریز شده ولی بعدازظهر که زنگ زدم گفت سیستم ساتنا مشکل داره … بهم گفت فردا واریز میکنیم … بهدا دارن میزارن سرکار نمیدونم این پولم زنده بشه یا نه … اصلا معلوم نیست … طرف بهم میگه زیاد حرف بزنی تاریخ تو عوض میکنم … منم فقط برای اینکه پول خودمو بگیرم التماس کردم .. مملکتمون قانون نداره یه مشت کلاهبردارن ریختن تو کشور

  29. من آذر ماه برای ساندرو ثبت نام کردم و تا االان فقط به من به شیوه های مختلف دروغ گفتند.وقتی هم گفتم این کارشون به من تا الان چقدر خسارت مالی و روحی زده گفتند میخواستید تحویل فوری بگیرید اون موقع! چون پول ما دست اونهاست هرطور که میخوان رفتار میکنند.کاش همه کسایی که مثل من اینقدر ضرر کردند جمع میشدیم و حداقل ازشون شکایت میکردیم که این قدر راحت به کارشون ادامه ندن! 🙁

  30. من آذر ماه برای ساندرو ثبت نام کردم و تا االان فقط به من به شیوه های مختلف دروغ گفتند.وقتی هم گفتم این کارشون به من تا الان چقدر خسارت مالی و روحی زده گفتند میخواستید تحویل فوری بگیرید اون موقع! چون پول ما دست اونهاست هرطور که میخوان رفتار میکنند.کاش همه کسایی که مثل من اینقدر ضرر کردند جمع میشدیم و حداقل ازشون شکایت میکردیم که این قدر راحت به کارشون ادامه ندن! 🙁

  31. سلام دوستان به نظر بنده از ماست که برماست لطفا در صورتی که تمایل داریدتا به حق واقعی خودمون برسیم فبا هم متحد شیم واقدام قانونی، بهترین راه برای احقاق حق و درس عبرت برای کلاهبرداران

  32. من اسفند ثبت نام کردم امروز به من گفتن که برم شرکت تو شرکت با پرویی تمام گفتن ماشینی در کار نیست رفتم کلانتری منطقه کلانتری گفتن باید برین دادسرا لطفا شماها که مال باخته اید برین شکایت کنین که بتونیم حقمون رو بگیریم

  33. کسایی که ثبت نام کردن ماشینی تحویل نگرفتن چون شرکت کلاه برداره لطفا برین شکایت کنین

  34. من واگذارشون کردم به خدا .پنج ماه پولمو نگه داشتن ماشینم ندادن آخر هم یک میلیون از پولمو کم کردن بهم پس دادن از بس گریه زاری کردم هروز رفتم اونجا .
    اینکه اون پنج ماهم ماشینمو بهم گفتن بفروش اگه میخای پلاک خودت رو ماشین بیاد.فروختم و هروز کلی پول اژانس دادم برم سر کار . جالبه میگفتن ماشین نداریم پولتم نمیدیم برو هر غلطی خاستی بکن یکمم صداببری بالا چارتا غل چماغ گذاشتن اونجا یه حال اساسی بهت میدن.
    من یه دخترم .پولم زحمت کشیده بود .پول من خوردن نداشت

    1. دوستان عزیز بیاید یه جمع بزرگی بشیم و شکایت کنیم بخدا جواب میده.بریم دنبال پولمون و خسارتمون09199131518نعمتی

  35. سلام دوستان لطفا انتهای پیام تاریخ را بنویسید تا مشخص شود مربوط به چه زمانی است فعلا مه متواری هستند 11 اسفند نود و هفت

  36. جمع کردن فرار کردن هرکی پول داده بره شکایت کنههر 5 دقیقه 10 نفر میان برا شکایت

  37. آقایون خانوما نمیدونم چرا دوستان قبول نمیکنن که همه این شرکتای کاغذی کلاهبردارن. همه بدون استثنا. بازم میاید سوال میکنید که فلان شرکت خوبه یا نه؟ هر کی پول داده و شرکتش فراری نیستن همه جمع شید باهم بریزید توشرکت داد و بیداد کنید پولتون و بگیرید. از ما گفتن. ما گوش نکردیم گرفتار شدیم.

  38. هر چی میگیم نکنید کلاه بردارن هرچقدر رسانه ای میکنیم هرچقدر دادو فریاد میکنیم التماس میکنیم نکنید اعتماد نکنید کلاه بردان ولی متاسفانه کیه که توجه کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا