مکمل بنزین
خبر

جیپ با کانسپت Yuntu در نمایشگاه شانگهای شرکت کرد!

جیب با یک محصول منحصر به فرد در نمایشگاه شانگهای شرکت کرده که Yuntu نام دارد. این کانسپت زیبا، بزرگترین محصول جیپ تاکنون بوده که مشخصات جالبی دارد. جیپ در طراحی این مدل، از خودروهای کلاسیک خود الهام گرفته و شرایط ویژه آفرود را نیز در نظر داشته است. Yuntu در نمای جلویی از جلوپنجره‌های مشبک خاص و همیشگی جیپ بهره می‌برد که در کنار آن، این کمپانی از چراغ‌های باریک LED بهره گرفته است. سپر عضلانی باعث شده که قدرت این کانسپت بیشتر نمایان شود.

jeep-concept-china-1

در نمای عقب مانند بخش جلویی چراغ‌های باریک و کشیده بکار رفته که باعث هماهنگی این بخش از خودرو شده. درب‌های دروازه‌ای با سیستم خودکششی و رینگ های اسپورت بزرگ بخش دیگری هستند که در این خودرو جلب توجه می‌کنند. رنگ مشکی براق ستون‌ها در زیبایی ظاهری نقش به‌سزایی داشته‌اند.

jeep-concept-china-1a-1

در کابین شما با یک خودروی مدرن و لوکس روبرو می شوید که فراتر از زمان ساخته شده و بدون شک جذب این بخش از Yuntu خواهید شد. ۱۱ عدد صفحه نمایش در این کابین استفاده شده که همین نشان می‌دهد جیپ در طراحی داخلی با برندهای چینی همکاری داشته. سه ردیف صندلی در داخل کابین دیده می شود که گنجایش شش نفر را دارند. سیستم سرگرمی بروز و مجهز علاوه بر داشبورد، برای هر یک از سرنشینان در نظر گرفته شده که استاندارد بالایی دارد.

jeep-concept-china-2b

در بخش‌های مختلف این کانسپت روح گرند چروکی دمیده شده و ممکن است این خودرو نسل آینده چروکی‌ها را تشکیل بدهد که نهایت تکنولوژی در آن قابل لمس است. علامت PHEV نشان می‌دهد که این کانسپت بزرگ به پلاگین هیبریدی مجهز خواهد بود. این خودرو ممکن است با همکاری کمپانی GAC چین، ساخته شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا