مکمل بنزین
گوناگونخبر

مریخ نورد آئودی بازیگر شد!

حدود 2 سال پیش تصاویری از ابتکار کمپانی آئودی و ساخت یک کاوشگر فضایی برای جستجوی حیات در سیارات دیگر منتشر شد و اکنون تا یک ماه دیگر از نزدیک آن را خواهیم دید! ربات Lunar Quattro Rover آئودی به وسیله یک چاپگری فلزی سه بعدی ساخته شده و قرار است در فیلم علمی و تخیلی Alien: Covenant به کارگردانی ریدلی اسکات؛ نقش یک جستجوگر ویژه را برای یافتن حیات در دنیای تاریک کهکشان‌ها بازی کند.

audi-lunar-quattro

ربات Lunar Quattro Rover آئودی برای پیش برد داستان فیلم Alien: Covenant به کار گرفته خواهد شد؛ اما این پایان کار نخواهد بود و در آینده نزدیک واقعا یک نمونه واقعی از ربات Lunar Quattro Rover به فضا خواهد رفت. پروژه  Lunar Quattro Rover  آئودی از سال 2015 و توسط آقای Robert Böhme پیگیری می‌شود.

audi-lunar-quattro1

دانش آئودی و مهندسی بی نقص آن در ساخت Lunar Quattro Rover نقش بسزایی داشته و این ربات را به سیستم چهار چرخ متحرک و بدنه بسیار سبکی مجهز کرده است. ربات Lunar Quattro Rover پلاگین هیبریدی بوده و از نیروی برق به عنوان سوخت اصلی استفاده خواهد کرد. بدنه و طراحی Lunar Quattro Rover تا حد زیادی بهینه‌سازی شده است. 85 درصد این ربات از آلومینیوم ساخته شده و تنها 30 کیلوگرم وزن دارد؛ که این وزن را باید به دلیل قرار گرفتن پانل‌های خورشیدی و چرخشی برروی Lunar Quattro Rover بدانیم.

audi-lunar-quattro2

آئودی Lunar Quattro Rover در فیلم Alien: Covenant تنها یک محصول تبلیغاتی نیست و این کمپانی امیدوار است که بزودی نسخه واقعی آن را بسازد. فیلم Alien: Covenant با بازی  Amy Seimetz در تاریخ 12 می 2017 اکران خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا