مکمل بنزین
گوناگونخبر

وداع میتسوبیشی با لنسر!

تولید مدل لنسر از محصولات کمپانی میتسوبیشی در ماه اوت به پایان خواهد رسید و این کمپانی ژاپنی به مناسبت خداحافظی با لنسر نسخه‌ ویژه‌ای از این خودروی دوست داشتنی را تولید و عرضه می‌کند. در واقع لنسر می‌رود و میتسوبیشی با ارائه محدود مدل ES لنسر از او خداحافظی خواهد کرد.

آقای Don Swearingen، مدیر ارشد کمپانی میتسوبیشی‌موتورز در منطقه شمال قاره آمریکا درباره خداحافظی لنسر گفته است: «لنسر و تولید آن همانند یک سنت دیرینه همواره برای کمپانی میتسوبیشی و مصرف کنندگان آن دارای ارزشی بی‌نظیر و قیمتی جذاب بوده و حالا ما برای ادای احترام به این سدان دوست داشتنی، نسخه‌های ویژه‌ای از آن را تولید و عرضه خواهیم کرد.»

2017-mitsubishi-lancer

نسخه ویژه لنسر دارای یک جلو پنجره جدید، گلگیر و آینه‌های جانبی جدید و رینگ‌های 16 اینچی سیاه و سفید است. همچنین سقف نسخه لنسر جدید با رنگ‌های سیاه و سفید رنگ‌آمیزی شده است.

در داخل نسخه ویژه لنسر شاهد استفاده از پارچه‌هایی به رنگ‌های سیاه و سفید هستیم. همچنین در برخی از نقاط محیط داخلی لنسر مانند؛ فرمان، دسته صندلی، درب‌ها و… از دوخت‌هایی به رنگ قرمز استفاده شده است. سیستم سرگرمی 6.5 اینچی لنسر به اپل CarPlay و Android Auto مجهز خواهد بود. پدال‌های لنسر با استفاده از آلومینیوم پوشیده شده‌ و چهره‌ای اسپرت را به نسخه ویژه لنسر افزوده‌اند.

این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 148 اسب‌بخار و گشتاوری 197 نیوتن‌متری استفاده کرده و برای انتقال قدرت از گیربکس CVT بهره می‌گیرد.

نسخه ویژه لنسر بعد از ماه می 2017 و با قیمت 20660 دلار در نمایندگی‌های میتسوبیشی به فروش می‌رسد.

با این تفاسیر باید گفت که لنسر می‌رود؛ اما جانشینش هنوز تولید خواهد شد و نفس می‌کشد! میتسوبیشی در حال حاضر تمرکز خود را برروی ساخت خودروی‌های شاسی‌بلند گذاشته و فروش پایین لنسر باعث جدایی یار همیشگی میتسوبیشی شده است. لنسر کمترین میزان فروش میتسوبیشی را از از ژانویه تا آوریل 2017 به خود اختصاص داده است. براساس آمار در سال 2017 تاکنون 6053 دستگاه از میتسوبیشی عرضه شده؛ که این آمار در برابر فروش 12305 دستگاهی اوتلندر هیچ است!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا