Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قطارهای سوپر لوکس Shika-Shima در ژاپن، آغاز بکار کردند

ژاپن در صنعت حمل و نقل ریلی، یکی از مجهزترین کشورها محسوب می‌شود که همیشه سعی دارد سرعت و کارآیی، قطارهای خود را بهبود ببخشد. شرکت راه‌آهن ژاپن، بزودی اولین سری از قطارهای سوپر لوکس Shika-Shima را وارد مدار ریلی خود می‌کند و مسافران می‌توانند از اول ماه می بلیط این وسایل لوکس را خریداری کنند. Ken Okuyama طراح معروف این وسیله، قطار سوپرلوکس خود را براساس قطارهای کروز ۷ ستاره که در سال ۲۰۱۳ خدمت‌رسانی می‌کردند، طراحی کرده است.

shiki-shima-6

این قطار با ۱۰ واگن، توانایی حمل ۳۴ مسافر را دارد که ۵ واگن مربوط به کوپه‌های لوکس و ۲ واگن دیگر سوئیت‌های سوپر لوکس را برای مسافران ویژه‌تر ارائه می‌کنند. در این سوئیت‌ها همه وسایل مانند میز ناهار خوری و تخت‌های بسیار راحت قرار داده شده. همچنین یک واگن مخصوص رستوران و غذاخوری در این قطار وجود دارد که طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی را با بهترین سرآشپزها فراهم می‌کند، و ۲ واگن دیگر با دیوار و سقف شیشه‌ای، این امکان را مهیا می‌کنند تا مسافران از مناظر اطراف در صندلی‌های راحت خود نهایت لذت را ببرند.

shiki-shima-2

شرکت ویژه‌ای که سفر با این قطار را فراهم می‌کند، مدت سفر با این وسیله‌ی سوپر لوکس را بین ۲ الی ۴ روز تعیین کرده و مسافران می‌توانند از مناظر فصلی در طول سفر لذت ببرند و بعد از توقف قطار در هر ایستگاه، از بخش‌های مختلف توریستی آن منطقه با اتوبوس و … دیدن کنند. در این قطار به جزئی‌ترین وسایل مانند کارد و چنگال‌ هم بیشترین توجه را داشته و بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است. در طراحی این قطار سعی شده از معماری سنتی ژاپنی مانند فضاهای چوبی بهره گرفته شود و به‌نوعی سنت کشور ژاپن را با مدرنیته ترکیب کرده است. هزینه سفر با Shika-Shima از 2,850 دلار آغاز می‌شود و هزینه واگن لوکس شخصی در حدود 8,450 دلار خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.