مکمل بنزین
شرایط فروش

کرمان موتور پیش فروش هیوندای i10 اتومات را آغاز کرد!

گروه صنعتی کرمان موتور شرایط پیش فروش ویژه نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ را رسما اعلام کرد. زمان ثبت نام برای خرید این خودرو تا روز ۳۱ اردیبهشت ماه برقرار خواهد بود. قیمت خودروی هاچ‌بک هیوندای i10 اتومات برابر ۷۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان تصویب شده است. تخفیف برای این شرایط فروش ۱ و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان خرید این خودرو دو گزینه پیش روی دارند. در گزینه اول متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام ۲۵ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت اول بپردازند و در مرحله دوم همزمان با صدور دعوتنامه مابقی وجه را پرداخت خواهند کرد. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۲۳ و ۱۴ درصد اعلام شده است. زمان تحویل این خودرو تیر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

در گزینه دوم طرح ۵۰-۵۰ روبروی مشتریان خواهد بود که در زمان ثبت نام می‌بایست ۳۶ میلیون ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و در مرحله دوم همزمان با صدور دعوتنامه می‌توانند اقساط این خودرو را به صورت ۱۲ ماهه پرداخت نمایند. وضعیت سند در این طرح فروش در رهن خواهد بود و سود انصراف سالیانه برابر ۱۴ درصد تعیین شده است. موعد تحویل خودرو در این شرایط فروش آبان ماه ۱۳۹۶ مشخص شده است؛ به علاوه کلیه چک‌های اقساط پس از صدور دعوتنامه دریافت خواهد گردید. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام تنها کافیست روی عکس کلیک کنید تا بزرگ شود و اگر دو بار کلیک کنید، تصویر زوم خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا