Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش رنو کولئوس اعلام شد!

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه تعداد محدودی خودروی رنو کولئوس مدل ۲۰۱۷ را به مناسبت اعیاد شعبانیه به فروش می‌رساند.

رنو کولئوس مدل ۲۰۱۷ مجهز به پیشرانه ۲۵۰۰ سی‌سی تیپ 4WD با ۴ سیلندر که متصل به گیربکس اتوماتیک شده است. قیمت قطعی این خودرو  ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب ۱۶ و ۱۴ درصد برای این خودروی شاسی‌بلند در نظر گرفته شده است. به علاوه متقاضیان در هنگام ثبت نام به عنوان پیش پرداخت اول می‌بایست ۱۰۰ میلیون تومان هزینه خودرو را پرداخت نمایند. موعد تحویل خودرو بعد از ۲ ماه مشخص شده است.

بیشتر بخوانید:

تجهیزات اصلی این خودرو شامل صفحه نمایشگر لمسی ۸.۷ اینچی، سقف پانورامیک، کلید هوشمند رنو و سیستم صوتی BOSE است. به هر فرد با کد ملی مشخص می‌تواند یک عدد از این خودرو را خریداری کند. به علاوه با توجه به وارداتی بودن این وسیله نقلیه احتمال مغایرت در آپشن‌های اعلام شده نیز وجود دارد. در نهایت اگر شرکت در تحویل خودرو دیرکرد داشته باشد سود ۱۸ درصدی تاخیر را به مشتریان پرداخت خواهد کرد. متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نگین خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.rk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.