مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط ویژه فروش رنو داستر اعلام شد!

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران بخشنامه‌های فروش نقدی و اقساطی رنو داستر را اعلام کرد. در این شرایط ویژه رنو داستر به تعداد محدود در دو مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

در شرایط فروش نقدی، متقاضیان می‌توانند خودروی رنو داستر مدل ۲۰۱۶ معادل ۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یا خودروی رنو داستر مدل ۲۰۱۷ دو دیفرانسیل (2WD) برابر با ۱۱۱ میلیون تومان و یا همین مدل با چهار دیفرانسیل (4WD) را ۱۱۹ میلیون تومان خریداری کنند. در این شرایط فروش نگین خودرو برای رنو داستر مدل ۲۰۱۶ حدود ۴ میلیون تومان تخفیف قرار داده که با پرداخت یکجا مشتریان می‌توانند خودرویشان را دریافت کنند ولی اگر این پرداخت را به دو مرحله تقسیم کنند خودرویشان ۳۰ روز بعد از ثبت نام اولیه بدستشان خواهد رسید. برای مدل‌های ۲۰۱۷ رنو داستر 2WD و 4WD به ترتیب ۵ و ۳ میلیون تخفیف قرار داده شده است که با توجه به مراحل پرداختی خودروها ۱۵ الی ۶۰ روزه تحویل مشتریان داده خواهد شد.

شرکت نگین خودرو در شرایط فروش اقساطی برای رنو داستر مدل ۲۰۱۶ وام ۵۵ میلیون تومانی و برای مدل ۲۰۱۷ معادل ۵۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته است. مشتریان مدل ۲۰۱۶ می‌توانند اقساط خود را در ۱۲ ماه بدون کارمزد یا ۲۴ ماهه با ۱۸ درصد سود بپردازند و خودروهایشان را فوری یا ۳۰ روزه تحویل بگیرند ولی برای مدل ۲۰۱۷ تنها اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد در نظر گرفته شده است که خودروها با توجه به مقادیر پیش پرداخت‌ها ۱۵ الی ۶۰ روزه به دست مشتریان خواهد رسید. متقاضیان خرید رنو داستر جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نگین خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

به سوپر گروه رنو داستر ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا