مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه RS رنو ساندرو را ببینید!

کشور برزیل یکی از مناطق مناسب جهان برای خرید و فروش خودرو با قیمتی بسیار کم و مقرون به صرفه‌تر نسبت به سایر مناطق دیگر جهان بوده و به همین دلیل کمپانی رنو برای به دست آوردن دل هواداران برزیلی خود، نسخه RS ساندرو را با حال هوایی اسپرت عرضه خواهد کرد. خودروی مذکور دارای 4 حلقه لاستیک بسیار بزرگ و مخصوص پیست‌های اتوموبیل‌رانی بوده؛ که رینگ‌هایی 17 اینچی را در بر می‌گیرند. ساندرو RS از لحاظ بصری به کالیپرهایی قرمز رنگ مجهز شده است. رنگ قرمز در مناطق مختلف بدنه و نمای بیرونی آن دیده می‌شود. رنگ قرمز را می‌توان برروی آینه های جانبی و سپر ساندرو RS دید.

sandero-rs-racing-spirit

sandero-rs-racing-spirit1

بخش هیجان‌انگیز رنو ساندرو RS مربوط به محیط داخلی آن می‌شود. در این محیط شاهد ادامه یافتن تم سیاه و قرمز رنگ‌نمای بیرونی رنو ساندرو هستیم. ساندرو RS به همراه یک پیشرانه تنفس طبیعی با حجم 2 لیتر و 150 اسب‌بخار قدرت عرضه خواهد شد. پیشرانه مذکور گشتاوری 205 نیوتن‌متری دارد و توسط یک گیربکس شش سرعته نیروی خود را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها در 8 ثانیه به دست می‌آید و بالاترین سرعت آن 202 کیلومتر در ساعت است.

sandero-rs-racing-spirit2

sandero-rs-racing-spirit22

رنو ساندرو RS با امکاناتی مانند چرغ‌های LED، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم سرگرمی 7 اینچی به همراه GPS، سنسور پارک، سیستم ESP و کروز کنترل؛ قیمتی معادل 66400 دلار خواهد داشت.

sandero-rs-racing-spirit221

به گفته مسئولان کمپانی رنو؛ نسخه RS ساندرو نمایشگاه خودروی بوئنوس آیرس که در ماه ژوئن برگزار می‌گردد، برای نمایش عمومی رونمایی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا