مکمل بنزین
شرایط فروش

اطلس خودرو شرایط فروش انواع خودروهای کیا را اعلام کرد!

شرکت اطلس خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز در ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری شش مدل خودروی کیا را اعلام کرد.

در این شرایط فروش تحویل خودروها با توجه به مدل خودرو ۳۰ الی ۹۰ روزه است. سورنتو، اسپورتیج، اپتیما جی اف، کارنز، سراتو و پیکانتو خودروهای ارائه شده از سوی اطلس خودرو هستند. تمام خودروهای عرضه شده، موتور چهار سیلندر، گیربکس اتوماتیک و سطح آلایندگی یورو ۶ دارند و از میان شش مدل تنها اسپورتیج، کارنز و سراتو مدل ۲۰۱۷ خواهد بود و بقیه خودروها با مدل ۲۰۱۶ به مشتریان ارائه خواهند شد.

خودرو سورنتو با موتور GDI و حجم موتور ۲۴۰۰ سی‌سی‌ معادل ۱۸۸ اسب بخار قدرت خروجی دارد و بدون احتساب مالیات ۲۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. در فروش اعتباری این خودرو متقاضیان می‌توانند با یک پیش‌پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان و مابقی وجه را در ۱۲ ماه پرداخت کنند. تحویل این خودرو ۳۰ روز بعد از ثبت نام اولیه خواهد بود.

اتومبیل اسپورتیج مدل ۲۰۱۷ با موتور GDI و ۲۴۰۰ سی‌سی گنجایش معادل ۱۸۱ اسب بخار قدرت خروجی دارد و بدون احتساب مالیات ۱۸۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. زمان تحویل این خودرو ۹۰ روز بعد از ثبت نام اولیه خواهد بود و در فروش اعتباری متقاضیان می‌بایست ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و مابقی وجه را ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت کنند.

خودرو کیا اپتیما جی اف با حجم موتور ۲۴۰۰ سی‌سی‌ و موتور MPI معادل ۱۷۲ اسب بخار قدرت دارد و ۱۷۳ میلیون تومان بدون احتساب مالیات فروخته می‌شود. متقاضیان خرید این خودرو با شرایط اعتباری در پیش پرداخت اول ۸۵ میلیون تومان و مابقی وجه را در ۱۲ ماه پرداخت خواهند کرد. مالکان این خودرو می‌توانند ۳۰ روز بعد از ثبت نام اولیه خودرویشان را تحویل بگیرند.

خودرو کیا کارنز با موتور GDI و حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی معادل ۱۶۶ اسب بخار قدرت دارد و بدون احتساب مالیات ۱۵۵ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود. متقاضیان خرید این خودرو جدید در زمان ثبت نام ۴۰ میلیون و یک عدد چک ۳۵ میلیون تومان سی روزه را پرداخت خواهند کرد و می‌توانند مابقی وجه را ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت کنند و بعد از ۶۰ روز از زمان ثبت نام خودرویشان را دریافت کنند.

خودرو کیا سراتو ۴ درب موتور MPI با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی برابر ۱۵۲ اسب بخار قدرت دارد و بدون احتساب ارزش افزوده ۱۳۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در شرایط فروش اعتباری ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با یک عدد چک ۳۰ میلیون تومانی ۳۰ روزه متقاضیان پرداخت خواهند کرد و مابقی را ۱۲، ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت خواهند کرد. زمان تحویل خودرو ۶۰ روز بعد از ثبت نام اولیه خواهد بود.

خودرو کیا پیکانتو دارای موتور MPI با حجم موتور ۱۲۵۰ سی‌سی معادل ۸۵ اسب بخار قدرت دارد و بدون احتساب مالیات ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان خرید شرایط اعتباری این خودرو می‌بایست در زمان ثبت نام ۳۳ میلیون تومان پرداخت کنند و مابقی وجه را ۱۲ ماهه بپردازند. زمان تحویل این خودرو ۳۰ روز بعد از زمان ثبت نام خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط فروش می‌توانید به وب‌سایت اطلس خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایید.12

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا