مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید خودروهای بی‌ام‌و به ۴۵۰ هزار دستگاه در چین رسید!

کمپانی بی‌ام‌و با افتتاح کردن خط تولید در شهر شینیانگ در چین توانسته موقعیت خوبی در بازار خودروهای چینی بدست آورد، بطوریکه در حال حاضر سالانه ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید و روانه این بازار می‌کند.

خط تولید شینیانگ زیر نظر کمپانی برلیانس کار می‌کند و با اسم تجاری BMW Brilliance Automative مشغول به کار است. در کنار این خط تولید نیز دو برند تجاری Tiexi و Dadong نیز فعالیت دارند و خودروهایشان را تولید می‌کنند.

با افزایش خودروهای تولیدی باعث شد که بی‌ام‌و در خط تولید Dadong نیز سری ۵ خودروهای جدیدش را در این کارخانه تولید کند. در خط تولید Tiexi تولیدات داخلی مانند سری ۱ سدان، X1 LWB، سری ۲ تورر، سری سوم LWB و سری ۳ سدان کمپانی بی‌ام‌و را بسازد. به علاوه لازم به ذکر است که اعلام کنیم این خط تولید بی‌ام‌و تنها مکانی در خارج از اروپاست که خودش به تنهایی پیشرانه‌های این کارخانه را تولید می‌کند.BMW-Chinese-Production-1

کمپانی بی‌ام‌و سرمایه‌گذاری خودش را در چین هر ساله افزایش می‌دهد، به دلیل اینکه بازار خودروهای چین یکی از بزرگترین بازارهای جهانی است و حتی این بازار در چهار ماهه اول سال میلادی جاری توانسته رشد فروش قابل توجهی داشته باشد. فروش محلی بازار چین در این برهه زمانی حدود ۱۸.۲ درصد رشد داشته و به ۱۹۱۶۹۷ دستگاه رسیده است که نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی یکی از رکوردهای فروش به حساب می‌آید.BMW-Chinese-Production-4

به تازگی یکی از هیئت رئیسه مدیریت بی‌ام‌و «اولیور زیپس» اعلام کرد که تولیدات این کارخانه خودروسازی آلمانی در چین رشد خوبی داشته و افتتاح خط‌ تولیدی جدید در شمال چین توانسته کمک بزرگی به جا افتادن این برند در بازار چین بکند. به علاوه بی‌ام‌و آخرین تکنولوژیها سیستم ساخت تولید را به این خط تولید آورده است.

به نظر می‌رسد مسئولان آلمانی بی‌ام‌و به دنبال گرفتن بخشی از بازار خودروهای چین هستند. این کمپانی اعلام کرده به زودی در جنوب کشور چین خط تولید دیگری را افتتاح خواهد کرد که این اقدام باعث رشد چشمگیر تولید و در نتیجه فروش بیشتر خودروهای بی‌ام‌و در بازار چین خواهد بود.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا