مکمل بنزین
شرایط فروش

وانت آریسان را با ۱۰ میلیون تومان بخرید!

طبق بخشنامه ۳۷۹۵ شرایط پیش فروش خرداد ماه ۹۶ وانت آریسان دوگانه سوز شروع شده است. ایران خودرو دو گزینه مختلف برای این شرایط پیش فروش را روبه‌روی متقاضیان قرار داده است.

در گزینه اول متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۱۲ میلیون تومان، خودرویشان را در آبان ۱۳۹۶ تحویل بگیرند. در گزینه دوم در مرحله اول ۱۰ میلیون تومان در زمان ثبت نام پرداخت خواهند کرد و شهریور ماه ۲ میلیون دیگر به عنوان پیش پرداخت دوم پرداخت خواهند کرد و آذر ماه سال جاری خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۴ و ۲۱ درصد است و تنها رنگ سفید این خودرو ارایه خواهد شد و در صورت تاخیر در زمان تحویل، ۱۲ درصد سالیانه سود تاخیر به مشتریان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

fbwymzkgvx

کولر، ترمز ABS، ایموبیلایزر، رادیو پخش MP3 و دو کیسه هوا از تجهیزات اصلی این خودرو هستند. وانت آریسان دوگانه سوز مجهز به موتور OHVG II با حجم ۱۶۹۶ سی‌سی‌ است که حداکثر ۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند در ۱۲.۷ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر برساند. استاندارد حد آلایندگی این خودرو یورو ۴ در نظر گرفته شده و در هر ۱۰۰ کیلومتر خارج از شهر و ترکیبی به ترتیب ۷.۳۳ و ۹.۲۵ لیتر بنزین می‌سوزاند. متقاضیان خرید این خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا