Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین محصول رضوانی با کمتر از ۱۰۰ هزار دلار قیمت، عرضه خواهد شد

کمپانی رضوانی به ساخت خودروهای خاص و قدرتمند مشهور است. این کمپانی سال گذشته از جدیدترین محصول خود با نام Beast Alpha، پرده‌برداشت که در ابتدا تصور می‌شد قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار داشته باشد. Beast Alpha با چهره‌ای زیبا، خشن، جذاب و منحصر به فرد از یک موتور 4 سیلندر 2.55 لیتری سوپرشارژ با قدرت 400 اسب بخار بهره می‌برد که بنابر اعلام این شرکت، کمتر از ۱۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. اگرچه رضوانی یک کمپانی نام آشنا برای ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود ولی برند چندان بزرگی نیست و برای رشد به سالها زمان و تلاش نیاز دارد.

image-02

تمامی تجهیزاتی که قرار بود به‌صورت استاندارد بر روی این خودرو نصب شوند با این کاهش قیمت به‌عنوان آپشن سفارشی در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. یکی از بهترین و زیباترین، بخش‌های Beast Alpha درب‌های خاص این خودرو است که رضوانی برای این درب‌ها نیز قیمت ۱۰.۰۰۰ دلاری را درنظر گرفته است. خریداران برای سفارش خودروی خود با بدنه فیبرکربنی باید 20000 دلار هزینه کنند و در غیر اینصورت خودرویی با بدنه فایبرگلاس خواهند داشت. Beast Alpha با بدنه فایبرگلاس هم وزنی در حدود 907 کیلوگرم دارد و زمانی که بدنه فیبرکربنی باشد، بدون شک وزن کمتر، سرعت بیشتر را به‌همراه خواهد داشت. این خودرو به صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته دستی بهره می‌برد اما خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۵۰۰۰ دلار، یک گیربکس 6 سرعته اتومات به همراه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمانی داشته باشند.

Capture

بنابراعلام رضوانی، شتاب صفر تا ۱۰۰ در Beast Alpha در حدود 3.5 ثانیه خواهد بود. البته این شرکت این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان به این خودرو بتوانند هیولای خود را با پیشرانه 4 سیلندر 5/2 لیتری توربوشارژ سفارش دهند که قدرتی برابر با 525 اسب بخار دارد. حال باید ببینیم سیاست اتخاذ شده از سوی مالک ایرانی رضوانی، می‌تواند باعث رشد بیشتر این شرکت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.