مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان شاسی‌بلند جک S5 اعلام شد!

ماه مبارک رمضان از ششم خرداد ماه شروع شد و از این رو بسیاری از گروه‌های صنعتی خودروسازی شرایط فروش ویژه خود را به مناسبت این ماه مبارک اعلام کردند. شرکت کرمان خودرو نیز شرایط فروش شاسی‌بلند جک S5 دنده‌ای و اتومات را اعلام کرد. در این شرایط فروش متقاضیان می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی، پیش‌فروش و اقساطی خریداری کنند. قیمت مصوب خودرو جک S5 اتومات و دنده‌ای به ترتیب برابر ۹۶ میلیون ۸۵۰ هزار تومان و ۸۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تعیین شده است. این شرایط فروش تا ۲۶ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

در فروش نقدی زمان تحویل خودروها یک ماهه است و در صورت تاخیر در ارائه خودرو، کرمان موتور ۲.۵ درصد ماهیانه سود تاخیر را به مشتریانش پرداخت خواهد کرد. در شرایط پیش فروش جک S5 اتومات مشتریان می‌توانند در دو یا سه مرحله پرداخت این خودرو را خریداری کنند که در این شرایط این فروش سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برای دو مرحله ۲۰ و ۱۴ درصد و برای سه مرحله پرداخت ۱۷ و ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است. در این شرایط فروش خودروی مورد نظر شهریور ۹۶ به مشتریان تحویل داده خواهد شد و وضعیت سند آزاد است.

در شرایط پیش فروش شاسی‌بلند جک S5 دنده‌ای، متقاضیان می‌توانند طی دو مرحله یا دو مرحله (۵۰-۵۰) خریداری کنند. در گزینه ۵۰-۵۰، متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام ۴۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان از مبلغ خودرو را پرداخت کنند و مابقی را طی اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت کنند. مشخص است که در این شرایط فروش سند خودرو در رهن باقی خواهد ماند تا تمام مبلغ خودرو پرداخت شود. مدل دنده‌ای جک S5 در گزینه دو مرحله‌ای شهریور ماه و در گزینه دو مرحله‌ای (۵۰-۵۰) را آذر ماه دریافت خواهند کرد.

در شرایط فروش اقساطی، متقاضیان سه گزینه مختلف از مبالغ برای پیش پرداخت اولیه در زمان ثبت نام را پیش رو دارند و می‌توانند مابقی وجه را در اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت کنند و یک ماهه بعد از ثبت نام اولیه می‌توانند خودرویشان را دریافت کنند ولی سند خودرو تا زمان پرداخت تمام اقساط در رهن باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که اعلام کنیم خودروها در تمام شرایط فروش بدون بیمه بدنه واگذار نخواهند شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این شرایط خرید می‌توانند به وب‌سایت کرمان خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا