مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه جک J5 اتومات کرمان خودرو شروع شد!

گروه صنعتی کرمان خودرو به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان شرایط فروش ویژه خودروی سدان جک J5 اتومات را اعلام کرد. قیمت این خودرو ۶۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان تصویب شده است و متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند به صورت نقدی یا اقساطی آن را خریداری کنند. این شرایط ویژه برای خرید خودروی جک J5 اتومات تا ۲۶ خرداد سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

زمان تحویل خودروی جک J5 اتومات یک ماه بعد از زمان ثبت نام خواهد بود و در صورت تاخیر در زمان تحویل خودرو، شرکت کرمان موتور ۲.۵ درصد ماهیانه خسارت را به مشتریانش خواهد پرداخت. در روش اقساطی سه گزینه برای پیش پرداخت در مرحله اول تعیین شده است و مابقی وجه را ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه باید با پرداخت چک‌هایی با مبالغ مشخص پرداخت خواهند کرد. مسلم است در این روش خرید سند خودرو تا پرداخت کامل در رهن باقی خواهد ماند و لازم به ذکر است که خودرو بدون بیمه بدنه واگذار نخواهد شد. متقاضیان خرید این خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.Screen Shot 2017-05-27 at 17.04.40

به سوپر گروه جک J5 ملحق شوید

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا