مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوبارو قیمت BRZ 2016 را کاهش داد!

اگرچه سوبارو BRX و مزدا Miata با هم تفاوت‌های زیادی دارند، اما هر دو به دنبال گروه خاصی از مشتریان هستند. با وجود تفاوت‌های زیاد در طراحی بدنه، هر دو خود محصولات اسپرتی هستند که در نظر دارند تا زاویه جدیدی از رانندگی و لذت بردن از آن را به مشتریانی که به دنبال محصولات متوسطی هستند، منتقل سازند.

16tdi_brzac012_800x0w

به همین دلیل پس از معرفی محصولات جدید مزدا خصوصا MX5 Miata، سوبارو نیز کاهش قیمتی را برای مدل BRZ اعمال کرد.

مدل جدید این خودرو با حدود قیمت 25.695 دلار تقریبا 300 دلار کمتر از مدل پیشین و 2015 این کمپانی است. در به‌روز رسانی سالانه و جدید این محصول، آپشن‌ها و قابلیت‌های جدیدی افزوده شده است. بهره گیری از سیستم مالتی مدیای جدید با استفاده از فناوری Subaru StarLink که با قرار گرفتن صفحه نمایش لمسی 6.2 اینچی خود همانند اسمارت فون‌ها از انگشتان راننده فرمان گرفته و عملکرد بسیار مناسبی دارد. همچنین یک دوربین پشتیبان نیز بر روی این سیستم قرار گرفته است. سیستم مالتی مدیای جدید سوبارو را شاید بتوان یکی از قدرتمندترین نمونه‌های موجود در بازار برحسب امکاناتی که در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد، دانست.

یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با توان تولید 200 اسب بخار همراه با وزن سبک این خودرو می‌تواند سرعت مناسبی را در اختیار راننده قرار دهد.

سوبارو همچنین قیمت تقریبی سایر مدل‌ها را نیز کاهش داده و به طور مثال نسخه Limited مدل Alcantra با گیربکس دستی با قیمت 27.395 دلار شروع شده و نسخه اتوماتیک آن قیمتی در حدود 28.495 دلار خواهد داشت. همچنین نسخه BRX Limited نیز با تجهیزاتی همچون گرم‌کن صندلی و سیستم کنترل آب و هوا عرضه می‌شود.

BRZ سوبارو در قیاس با مزدا میاتا دارای موتور قوی‌تری است اما میاتا وزن سبک‌تری دارد و همین باعث می‌شود که هر دو محصول تقریبا در یک سطح قرار گیرند.

مزدا میاتا قیمتی در حدود 25 هزار دلار دارد. البته خودروی سوبارو هنوز نزدیک به هزار دلار گران‌تر از رقیب خود است که همین موضوع ممکن است فروش آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا