مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط ویژه فروش هیوندای سوناتا به زودی شروع می‌شود!

از تاریخ ۲۲ لغایت ۳۱ خرداد ماه، متقاضیان می‌توانند خودرو هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۷ را از کرمان موتور با قیمت ۱۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خریداری کنند. این خودروی سدان با تجهیزات کامل سال ۲۰۱۷ و تیپ اتوماتیک به مشتریان ارائه می‌شود.

در شرایط خرید نقدی، بعد از پرداخت مبلغ و ثبت نام، یک ماهه هیوندای سوناتا خود را تحویل خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

در شرایط خرید پیش فروش نقدی پیش روی متقاضیان خرید ۳ گزینه پرداخت وجود دارد که می‌توانند طی ۲، ۳ یا ۴ مرحله خودرویشان را خریداری کنند. با توجه به تعداد مراحل پرداختی سود مشارکت مابین ۱۸ الی ۲۲ درصد و سود انصراف سالیانه ۱۴ درصد در نظر گرفته شده است. به علاوه کرمان موتور در این شرایط خرید به مشتریانش تخفیف‌هایی را خواهد داد. خودروها در این شرایط فروش بین شهریور و آبان ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد و در صورت تاخیر، این شرکت ۲.۵ درصد سود ماهیانه به مشتریان پرداخت خواهد کرد.

این مقاله را از دست ندهید:

قیمت‌های غیرمنطقی کرمان موتور برای محصولات هیوندای و خودروهایی که بسیار گران است …. 

در شرایط خرید اقساطی نیز مشتریان باید ۱۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام پرداخت کنند و مابقی وجه را می‌توانند طی اقساط ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ ماهه پرداخت کنند و خودرویشان یک ماه بعد از ثبت نام اصلی دریافت کنند. لازم به ذکر است در این روش فروش وضعیت سند در رهن باقی خواهد ماند تا تمام اقساط پرداخت شوند. متقاضیان خرید هیوندای سوناتا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.Sonata Sales Term

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا