مکمل بنزین
گوناگونخبر

خاصترین نسخه پورشه 911 توربو S سری Exclusive معرفی شد!

پورشه یک مدل خاص ۹۱۱ توربو را بعنوان سریع‌‌ترین عضو این خانواده معرفی کرد. بدنه خوش‌رنگ طلایی و نوارهای فیبرکربنی سقف صحنه‌ای زیبا را پدید آورده‌اند. پورشه از رکاب‌های فیبر کربنی و رینگ‌های 20 اینچی با پیچ مرکزی برای این خودرو بهره گرفته است. در بخش عقب این ۹۱۱ از یک بال عقب زیبا استفاده شده که از لحاظ آیرودینامیکی تاثیرات فراوانی بر روی این خودرو داشته است. از دیگر تغییرات مثبت این مدل می‌توان به سیستم اگزوز جدید با جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد.

Porsche-911-Turbo-S-Exclusive-Series-1

پورشه در بخش کابین نیز از تغییرات خاص خود را اعمال نموده و از صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم در 18 جهت با پوشش چرمی و رنگ طلایی بهره گرفته است که از لحاظ راحتی استاندارد بالایی دارند. دربخش فنی این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو بهره می‌برد که قدرت 599 اسب‌بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری را برای راننده فراهم می‌کند. این پیرانه اجازه می‌دهد تا ۹۱۱ تنها در 2.9 ثانیه خود از شتاب صفر به ۱۰۰ برسد و حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

Porsche-911-Turbo-S-Exclusive-Series-11

پورشه برای 911 توربو S سری Exclusive، یک پکیج کرونو اسپرت و سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال را در نظر گرفته تا از لحاظ شرایط هندلینگ و رانندگی، تغییرات بیشتر حس شوند. این کمپانی مطرح و دوست‌داشتنی آلمانی تنها ۵۰۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد و همراه با 911 توربو S سری Exclusive یک ساعت خاص انحصاری نیز به خریداران تحویل داده می‌شود. این ساعت کاملا از تیتانیوم ساخته شده و دارای پوشش کاربید تیتانیوم مشکی با عقربه‌های فیبرکربنی بوده که هم رنگ خودروهای 911 توربو S سری Exclusive خواهد بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا