مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه جدید فولکس‌واگن قورباغه‌ای سال ۱۹۸۲ به بازار خواهد آمد!

زمانی خودروهای فولکس‌واگن بیتل (قورباغه‌ای) دهه ۱۹۸۰ میلادی طرفداران بسیار زیادی از جمله در ایران داشت و حتی سالیان دراز خط تولید این خودرو نیز مشغول به کار بود. به تازگی خبر رسیده که این کارخانه آلمانی به دنبال احیای این مدل در نسخه لوکس، شیک و جدید است.

طراحی این نسخه جدید از فولکس‌واگن بیتل ۱۹۸۲ الهام خواهد گرفت و با نام Special Bug وارد بازار جهانی خواهد شد. این خودرو در دو رنگ طلایی و مشکی تولید می‌شود که در نسخه با رنگ طلایی، رینگ‌ چرخ‌ها آلیاژ آلومینیومی ۱۷ اینچی مشکی و برای نسخه مشکی نیز آلیاژ آلومینیومی ۱۷ اینچی طلایی رنگ خواهد بود. در پایین درب‌های این نسخه لوکس نیز نوار محافظ نقره‌ای رنگ به کار گرفته خواهد شد که روی آن کلمه Special حک می‌شود.

هنوز کمپانی آلمانی فولکس‌واگن تصاویری از داخل این خودروی جمع و جور ولی لوکس منتشر نکرده ولی با توجه به بیرون این خودرو باید انتظار گزینه‌های مخصوص در داخل کابین مانند صندلی‌های تمام چرم با قابلیت گرمایش، نور کافی که در ستون A خودرو شاید کمی کمتر باشد را داشت. بعضی از کارشناسان Motor1 برای خودروهای فولکس‌واگن در ولفسبورگ آلمان پیش‌بینی کرده‌اند که رنگ صندلی‌های داخل کابین به رنگ طلایی و مشکی خواهد بود.

2017-vw-up-special-edition

در حال حاضر فولکس‌واگن در آلمان سفارش خرید برای این نسخه لوکس و مخصوص را می‌گیرد. قیمت پیش خرید نسخه مشکی رنگ ۱۳۶۲۵ یورو (۱۵۲۲۵ دلار) و نسخه طلایی رنگ آن ۱۵۰ یورو (۱۶۷ دلار) بیشتر تعیین شده است. تا چند ماه دیگر در بازار آزاد این خودرو با پیشرانه ۱.۰ لیتری TGI حدود ۱۶۶۰۰ یورو (۱۸۵۵۰ دلار) به فروش خواهد رسید. به علاوه نسخه مشکی رنگ این نسخه جدید با سوخت گاز طبیعی نیز در دستور تولیدات بعدی قرار می‌گیرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا