مکمل بنزین
گوناگونخبر

ابرخودروی مرسدس بنز برای پولدارها!

تعداد انگشت شماری از هواداران و مشتریان پولدار محصولات مرسدس‌بنز در انتظار رونمایی از یک پروژه شگفت‌انگیز هستند؛ اما ما مطمئن هستیم تولید انبوه چنین خودرویی توسط مرسدس‌بنز تنها یک رویاست!

Mercedes-Benz Hypercar

 مرسدس از جدیدترین ایده خود برای ساخت یک ابراتومبیل جهانی رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که طراحی این خودرو را باید هم خوب دانست و هم بد!؛ اما بدون شک و تردید باید گفت که در صورت تولید این خودرو، احتمالا باید پولی به ارزش شش رقم ناقابل پرداخت کرد، تا یک ستاره نقره‌ای عجیب را سوار شد!

Mercedes-Benz Hypercar

ابرخودروی مرسدس‌بنز کمی شبیه به Aston Martin Valkyrie طراحی شده و کم و بیش دارای زیبایی‌های بصری خوب و فوق‌العاده است. چراغ‌های جلوی ابرخودروی مرسدس بسیار کوچک طراحی شده‌اند؛ اما مکان قرارگیری آنها بسیار بزرگتر از چراغ‌های آن است!

Mercedes-Benz Hypercar

به نظر می‌رسد که شیشه جلو ابرخودروی مرسدس‌بنز تا سپر عقب گسترده شده و شباهت جالبی با سایبان یک هلیکوپتر تفریحی دارد. جلو پنجره مشبک و ویژه‌ مرسدس‌بنز نیز ستاره دوست داشتنی مرسدس را به رخ بینندگان می‌کشد.

Mercedes-Benz Hypercar

ورودی‌های هوا به داخل کاپوت ابرخودروی مرسدس تا حد قابل توجهی بزرگ طراحی شده‌اند؛ که این یعنی باید منتظر یک پیشرانه قوی و قدرتمند باشیم و احتمالا نمونه‌ای قدرتمندتر از پیشرانه 748 اسب‌بخاری مرسدس‌بنز که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود را به عنوان پیشرانه ابرخودروی مرسدس‌بنز خواهیم دید. پیشرانه مذکور از نوع V6 و 1.6 لیتری بوده و دور موتور را به 11 هزار دور در دقیقه می‌رساند. اما این پایان کار نیست و مرسدس از چهار پیشرانه الکتریکی در ابرخودروی خود استفاده کرده و در مجموعه قدرت آن را به 1020 اسب‌بخار افزایش داده اشت!

Mercedes-Benz Hypercar

ابرخودروی مرسدس دارای طراحی عجیب و حیرت‌انگیزی است و ما شاهد برش و استفاده از خطوط تیز در لبه بدنه آن هستیم. ابرخودروی مرسدس به دوربین‌های جانبی مجهز شده و چراغ‌های عقب آن برخلاف رویه معمول به شکل عمودی هستند. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از ابرخودروی مرسدس‌بنز می‌توان حدس زد که هنوز طراحی محیط داخلی این خودرو نهایی نشده است. انتظار می‌رود که در پاییز امسال یک نمونه مفهومی از ابرخودروی جدید مرسدس‌بنز رونمایی شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا