مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

6 دلیل برای آنکه لکسوس NX300H بخریم!

یکی از شاسی‌بلندهای لوکس و بسیار زیبای موجود در بازار ایران، خودروی لکسوس Nx 300H است که انصافا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کرده و برای تمام خودروهای موجود در بازار ایران خط و نشان می‌کشد.

لکسوس Nx 300H برای قشر ضعیف و متوسط جامعه ما نیست و تنها کسانی که پولشان از پارو بالا می‌رود توان خرید این خودروی دوست داشتنی را دارند. اما لکسوس Nx 300H ویژگی‌هایی دارد که شاید شما را از خرید خیلی از خودروهای بنام و گران قیمت‌ موجود در بازار ایران منصرف کند و در نهایت شما را مجبور و مجذوب خود کرده؛ تا فقط به نام لکسوس و مدل Nx 300H فکر کنید.

Lexus-NX300h

اما ویژگی‌های لکسوس Nx 300H چیست که آن را نسبت به سایر رقبای خود در جایگاه بهتری قرارداده و این روزها تبدیل به یکی از انتخاب‌های ایرانیان برای خرید یک خودروی شاسی‌بلند لوکس شده است؟در ادامه همراه چرخان باشید تا نگاهی به دلایل خرید لکسوس Nx 300H بی‌اندازیم.

پیشرانه

Lexus-NX300h-38

لکسوس Nx 300H از قدرت پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی استفاده می‌کند. پیشرانه اصلی این خودرو یک موتور 4 سیلندر و 2.5 لیتری بوده و یک جفت پیشرانه الکتریکی برروی محور عقب و جلو آن را همراهی می‌کند. پیشرانه‌ لکسوس Nx 300H قدرتی معادل با 195 اسب‌بخار تولید کرده و شتاب صفر تا 100 آن را به ۹.۳ ثانیه می‌رساند. این ارقام شاید در نگاه نخست کمی دل سرد کننده باشند؛ اما با توجه به پیشرانه سایر رقبا در محدوده قیمتی 300 تا 400 میلیون تومان و قرارگیری Nx 300H در کلاس ‌شاسی‌بلندهای Subcompact؛ باید گفت که ارقام مذکور رضایت بخش هستند!

سازگار با محیط زیست

Lexus-NX300h

با توجه به هیبریدی بودن خودروی لکسوس Nx 300H باید گفت که میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن بسیار ناچیز بوده و Nx 300H را باید یک خودروی سبز دانست. لکسوس Nx 300H مصرف سوخت بسیار کمی دارد. این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب 7.13 و 7.84 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش سوخت مصرف کرده و میزان مصرف ترکیبی آن تنها  7.35 لیتر است.

ایمنی

Lexus-NX300h

لکسوس Nx 300H موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از NHTSA ایالات‌متحده آمریکا شده است. امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک و… به شکل استاندارد در تمام نسخه‌های Nx 300H وجود دارد و می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتری امکاناتی مانند؛ سیستم هشدار برخورد از جلو و ترمزهای خودکار را به لکسوس Nx 300H افزود. گفتنی است که لکسوس Nx 300H بهترین نتیجه را در تست تصادف NHTSA  و در بین تمام شاسی‌بلندهای Subcompact به دلیل مقاومت بسیار خوب سقف خود به دست آورده است.

طراحی بصری

Lexus-NX300h

لکسوس برای طراحی Nx 300H سنگ تمام گذاشته و یک خودروی عضلانی بسیار زیبا را خلق کرده است. چین و چروک روی بدنه لکسوس Nx 300H بسیار  زیبا و زیرکانه بوده و همخوانی خوبی با سایر قسمت‌های بدنه، به ویژه جلو پنجره‌ای Nx 300H دارد. به طور کلی شکل و شمایل لکسوس Nx 300H بسیار خیره کننده و جذاب بوده و تعریفی جدید از خودروهای لوکس ارائه می‌دهد.

محیط داخلی

lexus-nx-300h

در محیط داخلی لکسوس Nx 300H شاهد ادامه زبان طراحی مورد استفاده برای ظاهر بیرونی لکسوس Nx 300H هستیم. محیط داخلی لکسوس  Nx 300H بسیار جسورانه و داشبورد و پنل مرکزی آن به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده‌اند. همه سرنشینان از فضای بسیار کافی برخوردار بوده و به راحتی از تمام امکانات Nx 300H استفاده می‌کنند. به طور کلی لکسوس Nx 300H برخلاف رقبای خود؛ کابینی ساده اما بسیار زیبا را در اختیار شما قرار داده و حس و حال یک شاسی‌بلند لوکس را القاء می‌کند.

سواری و کیفیت

Lexus-NX300h

سواری با خودروی Nx 300H به لطف سیستم تعلیق کمپانی لکسوس بسیار خوب و مورد توجه است. Nx 300H در سرعت‌های بالا و به ویژه در بزرگراهها دارای ثبات بسیار خوبی بوده و باعث افزایش تمرکز راننده و راحتی سایر سرنشینان می‌شود.

همچنین کیفیت ساخت و قطعات بکار رفته در لکسوس Nx 300H بسیار بالا بوده و مهندسین لکسوس تمام تلاش خود را کرده‌اند تا یکی از بهترین محصولات کمپانی لکسوس در چند سال اخیر را با بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه کنند.

 

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. وقتی ادم قیمت ایران پلاک این ماشین و امثال اینو میبینه حیفش میاد این همه پولو ببره بده به این ماشین.با پول سانتافه ایران پلاک که تقریبان۲۵۰ تومن ایناست میشه یه بنز E200 خرید و صد تومنم اضافه بمونه دستت.این عین ضلمه در حق مردم.بنظر من تمامی اون افردای که این پول و محدودیت گمرک رو گزاشتن به این مردم مدیون اند.مثلا با پول یک هایما بی کیفیت چینی میشه یه فورد ادج و خیلی ماشینا خرید که از همه لحاظ اصلا قابل مقایسه نیستن اگر احیانا کسی که پول داشته و بخاطر این محدودیت رفته این چینیو خریده و خدایی ناکرده در اثر تصادف مرده خونش بگردن این افراد هستش حق والناس فقط این نیست که پول بدهیتو بدی.. نه! این عین حق الناسه ای اون هایی دم از اسلام میزنید مراقب باشید

  2. آخ آخ
    این پیامتو دیدم و دلم سوخت برا خودم که تو مملکتی زندگی می کنم که سه سال پیش سانتافه 250 بوده و الان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا