مکمل بنزین
خبر

پیش‌نمایش زودهنگام هوندا آکورد 2018

آن‌طور که از خبرها برمی‌آید؛ هوندا تأیید کرده که نسل بعدی آکورد را جمعه 23 تیر در آمریکا معرفی خواهد کرد. اتفاقی بس هیجان‌انگیز برای طرفداران هوندا!

کمپانی ژاپنی همچنین بیان کرده که نسل دهم آکورد دارای ویژگی‌های خاصی است. طراحی ظریف، به‌کارگیری جذابیت‌های بصری، رانندگی گیرا و فوق‌العاده ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که هوندا سعی در تبیین آن‌ها داشته است.

honda-accord- (2)
Honda Accord Concept

تصاویر جاسوسی خود نمایانگر شباهت بی‌چون‌وچرای هوندا آکورد 2018 با سیویک سدان است. پیشرانه‌های متفاوتی برای این خودرو در نظر گرفته‌شده؛ موتور پایه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 205 اسب بخار و حداکثر گشتاور 260 نیوتن متر و همچنین موتور قوی‌تر 2 لیتری توربوشارژ که هم‌اکنون در سیویک تایپ R استفاده می‌شود، لازم به ذکر است که هوندا در مورد قدرتی که پیشرانه 2 لیتری روی آکورد به نمایش می‌گذارد، حرفی به میان نیاورده است. قرار است موتور 3.5 لیتری V6 قدیمی با توان 277 اسب بخار و با حداکثر گشتاور 342 نیوتن متر جای خود را به پیشرانه نامبرده واگذار نماید.

honda-accord- (1)
Honda Accord Camouflage

اما طرفداران محیط‌زیست نگران نباشند زیرا مدل هیبرید آن با یک موتور بنزینی و الکتریکی (که به ترتیب 144 و 181 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند) عرضه خواهد شد.

برای انتقال قدرت موتور جایگزین شده انتخاب‌های متعددی موجود است. می‌توان جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک را انتخاب نمود. به‌هرحال صبر کردن همواره راه مناسبی برای دست‌یابی به حقایق است. پس ما هم 22 روز صبر می‌کنیم تا آنچه گفته می‌شود را به چشم خود ببینیم.

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا