مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین خودروی برقی سوبارو سال 2021 به بازار خواهد آمد!

در دنیای امروز خودروهای برقی و سبز بیش از پیش تولید می‌شوند و به تدریج طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. از میان خودروسازان مشهور در این بخش کمپانی‌های تسلا، رنو، فولکس‌واگن، فورد، بی‌ام‌و و… را می‌توان نام برد؛ اما کارخانه خودروسازی سوبارو هم به فکر راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی افتاده و به زودی این بخش را راه‌اندازی خواهد کرد.

Subaru-Impreza-17

بنا به گزارش خبرگزاری Auto Express، اولین خودروی برقی کارخانه سوبارو در سال ۲۰۲۱ میلادی وارد بازار جهانی خواهد شد. تا به امروز جزئیات بیشتری از این وسیله نقلیه به بیرون درز پیدا نکرده است ولی با توجه به گزارش‌های منتشر شده، بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند نمونه برقی Impreza، اولین خودروی برقی سوبارو باشد.

استفاده از مدل اتومبیلی که قبلا تولید شده و از روی آن نسخه برقی ساختند، باعث پایین آوردن هزینه‌های طراحی و ساخت خودروی جدید می‌شود. البته به گفته مسئولان سوبارو این خودروی برقی هنوز در مراحل اول به سر می‌برد و اطلاعاتی از مشخصات فنی یا قدرت خروجی این وسیله نقلیه در دسترس نیست. با این وجود، در این گزارش آمده که وسیله نقلیه برقی سوبارو چهار دیفرانسیل خواهد بود که یکی از رویکردهای جدید سوبارو محسوب می‌شود.

Subaru-Impreza-8

کارخانه خودروسازی سوبارو به غیر از برنامه‌های راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی، درصدد است تا فناوری هیبریدی را نیز توسعه دهد؛ به‌طوریکه نسل بعدی مدل‌های هیبریدی خودروهای سوبارو تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد و به طور قطع یکی از بهترین محصولات هیبریدی در بازار می‌شوند. به‌علاوه شایعه شده که سوبارو به دنبال تهیه و تولید نسل جدیدی از پیشرانه‌های جعبه‌ای توربوشارژ است که در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی به دنیا معرفی خواهند شد و جای نسل قدیمی پیشرانه‌های کوچک با قدرت کم را خواهد گرفت.

Subaru-Impreza-1

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا