Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تولید 7 میلیون خودروی برقی تا سال 2025 توسط چینی‌ها!

چینی‌ها انتظار دارند که میزان کل فروش خودروهای پلاگینی خود را از 28 میلیون دستگاه در سال 2016؛ به 35 میلیون دستگاه در سال 2025 برسانند، که این یعنی از هر پنج خودروی چینی؛ یکی از آنها پلاگین هیبریدی خواهد بود.

7 میلیون خودروی الکتریکی مذکور با سرعت بالایی تولید شده و 40 درصد از خودروهای الکتریکی چینی در ایالات‌متحده آمریکا به فروش خواهد رسید. با این حال قبل از اینکه چینی‌ها افزایش فروش خودروهای الکتریکی خود را در دستور کار قرار دهند؛ امیدوار هستند که تا پایان سال 2020 بیش از 2 میلیون خودروی الکتریکی را تولید کرده و به فروش برسانند.

China

وزارت صنعت و فناوری چین در حال حاضر به دنبال کمک به برندهای چینی برای رقابت در سطح جهانی است؛ چیزی که تاکنون به آن دست پیدا نکرده و تلاش برای رسیدن به جایگاه مناسب برای خودروسازان چینی هنوز ادامه دارد.

وزارت صنعت و فناوری چین با ارائه یک نقش راه بلند مدت می‌گوید که رشد شهرنشینی و گسترش ورود خودروهای خارجی به کشور چین باعث شده است که در مجموع حدود 25 درصد از کل میزان فروش سالیانه خودروها در کشور چین؛ به خودروهای غیرچینی اختصاص یابد.

China-1

با این وجود خودروسازان خارجی شانس موفقیت در بازار چین را دارند. این خودروسازان باید تن به سرمایه‌گذاری مشترک داده و 50 درصد سهم خالص را برای شرکای تولیدکننده چینی خود در نظر بگیرند.

کیفیت خودروهای چینی افزایش چشمگیری داشته؛  اما هنوز برندهای چینی به شهرت و نفوذ جهانی نرسیده‌اند. به گفته وزارت صنایع و فناوری چین؛ تا سال 2025 برندهای چینی در رتبه دهم فروش جهانی خودروهای مختلف قرار می‌گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.