مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌واگن به کمک مناطق محروم کالیفرنیا رفت!

کمپانی فولکس‌واگن آلمان اخیرا مجبور به هزینه کرد حداقل 35 درصد از هزینه‌های رسوایی آلایندگی خودروهای دیزلی خود؛ به میزان 800 میلیون دلار در مناطق محروم کالیفرنیا شده است.

Mark McNabb به عنوان مدیر اجرایی فولکس‌واگن خبر از همکاری این کمپانی با شرکت Electrify America برای ساخت زیرساخت‌های ایستگاه‌های شارژ در شش منطقه محروم داده است.

Volkswagen

روز پنج شنبه فولکس‌واگن اعلام کرد که کالیفرنیا برای ساخت زیر ساخت‌های الکتریکی در مناطق محروم و جبران کمبودهای خود از فولکس‌واگن کمک خواهد گرفت.

در عین حال واشنگتن اعلام کرده است که برای تکمیل زیرساخت‌های کالیفرنیا بیش از 35 درصد از صندوق سرمایه‌گذاری توسعه مناطق محروم برداشت شده و در 30 ماه گذشته بیش از 200 میلیون دلار هزینه شده است.

در ادامه پروژه مذکور قرار است که نیمی از توان مالی شرکت‌های حاضر به منظور ساخت ایستگاه‌های شارژ در نزدیکی مناطق فقیرنشین و بزرگراه‌ها صرف شود.

طرح نهایی تابستان امسال تایید خواهد شد؛ اما Dean Florez به عنوان عضو هیئت مدیره Air Resources Board کالیفرنیا خواهان اصلاح برنامه نهایی و توجه دوباره به جزئیات آن شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا