مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش نیسان BladeGlider در جشنواره Goodwood

نیسان مدل الکتریکی BladeGlider در جشنواره Goodwood به نمایش گذاشت. این خودرو همانند کانسپت Rimac و استون‌مارتین Vulcan AMR بوده و نمایش آن در پیست  معروف hill climb بریتانیا برای طرفداران سوپراسپرت‌ها بسیار جالب توجه است.

Ponz Pandikuthira به عنوان معاون برنامه ریزی محصولات کمپانی نیسان در قاره اروپا گفته است: «نیسان به عنوان پیشگام جنبش تولید خودروهای الکتریکی می‌خواهد که مردم را با تکنولوژی‌های آینده و ناهنجاری‌های هیجان‌انگیز آن آشنا کند و خودروی BladeGlider به خوبی این کار را انجام خواهد داد.»

BladeGlider

خودروی BladeGlider کمبودهای برخی از مدل‌های هم کلاس خود را ندارد و پس از نمایش در موناکو به نمایشگاه Goodwood آمده است. نمونه اولیه نیسان BladeGlider تلاش می‌کند که یک خودروی برقی با کارایی بالا باشد. صندلی‌های آن به صورت 2+1 بوده و از این نظر شبیه به McLaren F1 است. نیسان برای BladeGlider از یک پیشرانه الکتریکی  130 کیلووات ساعتی استفاده کرده؛ که قدرت BladeGlider را به 268 اسب‌بخار رسانده و از آن یک سوپراسپرت کوچک ساخته است. شتاب 0 تا صد BladeGlider با توجه به وزن 2870 پوندی آن تنها در پنج ثانیه به دست آمده و حداکثر سرعت آن 115 مایل در ساعت است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا