مکمل بنزین
خبر

کمپانی کارلکس، یک کابین فوق راحت را برای موستانگ GT طراحی کرد!

شاید تصور اینکه یک خودرو تا چه اندازه می‌تواند کابین راحتی داشته باشد، سخت باشد اما کارلکس سطح بالایی از کیفیت را به کابین فورد موستانگ جی‌تی آورده است. این کابین به‌حدی راحت است که شما دوست دارید مانند یک اتاق خواب در آن استراحت کنید اما در میدان مسابقه این خواب ممکن نیست. پوشش چرمی آلکانترا کرمی بر روی صندلی‌های سوراخ‌دارد و راحت بسیار خوب طراحی شده و حس لذت‌بخشی را منتقل می‌کنند.

این کابین بدون شک یکی از راحت‌ترین فضاهای داخلی را در بین خودروها دارد. Carlex Design اصلا طرفدار سطوح پلاستیکی نسخه استاندارد موستانگ نیست، به همین دلیل برای انتقال حس یک کابین اسپرت، اکثر این بخش‌ها را با فیبر کربن جایگزین کرده است. علاوه همه این‌ها، بخش‌های براق در تریم داخلی، کابین را به ترکیبی از فضای لوکس و اسپرت، تبدیل کرده‌اند. بنظ می‌رسد تیونر‌ها نگاه ویژه‌ای به موستانگ جی‌تی دارند و معتقدند این خودرو ظرفیت بالایی دارد چرا که به‌تازگی تیونرهای لهستانی توانستند با اعمال تغییراتی در قوای محرکه این خودرو، ۷۲۷ اسب‌بخار قدرت را در اختیار چرخ‌های موستانگ جی‌تی قرار دهند.

ford-mustang-gt-by-carlex-design۲

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا